Češi a židé

Přítomnost židů na českém území je doložena od 10. století. Zprávu o nich zachycuje mimo jiné Kosmova Kronika česká, která svědčí o antijudaistickém zaměření kléru. Postavení židů se výrazně zhoršilo s křižáckými válkami a církevními protižidovskými opatřeními. Nejistou ochranu nacházeli židé u panovníka, pro něhož množství speciálních daní uvalených na židy představoval vítaný příjem. Podle výnosu Přemysla Otakara II. z roku 1262 byli židé označeni za „otroky královské komory“, latinsky servi camerae regiae, tedy vlastně za královský majetek. Z mnoha českých a moravských měst byli židé na nátlak měšťanů vypovídání.

 

 

V roce 1939 se na téma židé v české historii uskutečnila dokonce výstava!

 

Největšího rozkvětu dosáhla židovská komunita v Čechách za vlády císaře Rudolfa II. (1576-1611). Praha se v té době stala centrem aškenázského židovstva, na zdejší ješivě působili nejvýznačnější učenci a rabíni své doby a vzrůstající bohatství umožnilo stavební rozvoj ghetta. Působil zde rabi Löw, autor knih o náboženství a o pedagogice, bohatý mecenáš Mordechaj Maisl, který financoval výstavbu synagog a dalších veřejných budov a osobně se přátelil s císařem Rudolfem, či astronom a kronikář David Gans, autor první aškenázské kroniky židovských a světových dějin. Významnou postavou období těsně před vypuknutím třicetileté války byl „dvorní žid“ Jakub Baševi, bankéř a mecenáš, který se těšil výjimečné přízni u Ferdinanda II.:roku 1622 dokonce obdržel šlechtický titul a erb.

 

Postavení židů velmi ztížilo vydání tzv. familiantského zákona císařem Karlem VI. roku 1726 a Marie Terezie dokonce nechala všechny židy vypovědět z království ediktem, který odvolala až pod velkým nátlakem. Opačný postoj zaujal její syn Josef II.(1780-1790). Pod vlivem osvícenských idejí provedl řadu reforem – povolil židům například nájem půdy, uvolnil profesní omezení a zpřístupnil jim školství včetně univerzit.

 

                   

 

Novinové výstřižky popisující výše zmíněnou výstavu.

 

Josefínskými reformami, které mimo jiné předepisovaly povinnou docházku v sekulárních německých školách, byli židé v českých zemích přiřazeni k německému živlu. Se vzrůstajícím významem českého národně obrozeneckého hnutí sice stoupal počet židů, kteří se hrdě hlásili k češství, mnozí obrozenečtí myslitelé (včetně Karla Havlíčka Borovského či Jana Nerudy) však spatřovali v židech Němce a vyslovovali se proti jejich asimilaci. V době vzniku Československa s prvním prezidentem Masarykem, který svým pro-židovským postojem dotvářel již vleklý táhnoucí se nádech šovinismu v našich zemích, se s československou národností ztotožňovala již velká většina židů, současně však vzrůstal význam židovského národního hnutí, sionismu.

 

Obecně lze tedy neposlušně shrnout historická fakta slavným výrokem nejmenovaného génia : „pokud chtěl nějaký národ kdy prosperovat, musel si držet židy od těla“. Ztotožnit se tímto výrokem není těžké, bohužel, pro dnešní dobu platí dvojnásob!

129 komentářů to “Češi a židé”

  1. Nutno samozřejmě podotknout, že tzv. hrdé hlášení se Židů
    k češství bylo pokrytectví – aby se mohli snázeji vloudit do
    lůna národa. To dělali všude – v Německu, Francii, Anglii, atd.
    Navenek vystupovali (mnozí) třeba jako hrdí Němci a mezi
    sebou Němci opovrhovali. To že uvrhli celou Evropu do dvou
    světových válek je toho dokladem!

    • Klaus Nordický Says:

      Ano. A Židé jsou navíc tak „záludní“, že poslali polovinu všech v Evropě žijících příbuzných na smrt. Opravdu geniální. Takovým pitomostem opravdu věříte?

      • K prekonaniu ZLA pomoze len DOBRO – *princíp života/sveta*.
        Nie vsak duse ne-vedomej zvieracej. Odstranenie tohoto zla spoji vsetky narody. Ten kto (štváč) je proti tomuto principu, je NE-PRIATEĽ.

        Zly otrok nie je ne-priatel, nie je vsak ani BRAT.
        Je ne-vedomi, pretoze sa narodil v otroctve a nikdy svoju mysel neoslobodil.
        Jeho ZABITÍM len tápeme a ne-priatel sa tymto naramne bavi.

        Ne-priatelom je slobodny clovek, ktory sa vedome rozhodol pre zlo. Ten nikdy neprizna rovnost, pretoze z Vas chce otroka. Zneuziva svoje znalosti, svoju moc aby Vás znicil.

        Takto ho spolahlivo spoznate.
        … mozno i v SEBE.

        K teme:
        Kto najviac krici a kope dokola?

        Snazte sa navzajom identifikovat tym ze svoj ciel mate v podstate spolocny.
        A ak je to dobro, zlo je vasim ne-priatelom a ide po Vas.
        Je to ten co zvadza, uplaca, stve proti bratovi, ba nevaha obetovat i brata svojho.
        V spolocnosti je mnoho semitov.
        Dobro je to, cim sa od nich odlisujeme.
        Je to to nase dobro ktore ich prvivadza k zurivosti.
        Nik tu nie je preto, aby niekomu sluzil.

        *

      • ad – brat brata a odpoved na otazku Klausa a vsetkych co hladali odpoved.

        strana 329 dokumentu –

        Click to access 1998-3-13-Kope%C3%BCek-%C2%B6id%C4%81%20v%20Polsku%20po%20roce%201945.pdf

      • Jews are just people, It’s Judaism, their faith that makes them scum of the earth….after all they are the „Chosen“ people right?

    • Jan Kilop asi není zcela duševně zdráv. Píše absurdní pitomosti, má zřejmě zatemněný rozum. A historii rozumí asi jako žák první třídy. Je to dětina s fašisticky vylízaným mozkem. Prostě chudák.

    • Vlad Dracul Says:

      Přesně tak – a zakládali podloudné židozednářské lóže!
      Satanisté, mamonáři, škůdci a parazité, kteří dvakrát špatně volili…

    • Jakub Jedenáctý Says:

      Jste evidentně předpojatý a hrubě neobjektivní. Měl byste si něco o židech nastudovat, abyste nepsal hlouposti. Kéž by mezi námi Čechy bylo tak vysoké procento schopných lidi, jako je mezi židy! Je to jistě i důsledek toho, že je křesťané po staletí pronásledovali, tím je vlastně „vytrénovali“, židovské rodiny musely klást velký důraz na vzdělání, aby uspěli. Ta vaše fráze „aby se mohli snáze vloudit do lůna národa“ je neskutečně směšná a trapná…

  2. Příchod Židů do Evropy byl začátkem našeho konce!! Současné
    evropské sjednocení – je sjednocením sionistickým a likvidací
    evropských národů před nadcházející světovou diktaturou!!!

    • odporuji Says:

      Dobrý den všem neonacistům a pochybným antisemitským existencím na tomto serveru. Ráda bych věděla jestli byste byli schopni nějakou takovou pitomost jako tvrzení ,že existuje nějaký židovský imperialismus,byli schopni říct mě židovce do očí. Já se ke své národnosti hrdě hlásím a jsem toho názoru že židé po staletí umírali právě díky takovím spátečnickým národně sociálním idiotům. Proč byly pořádány pogromy ?? protože lidé si své neštěstí neuměli vysvětlit a tak šli vraždit ty co se nemohli bránit. Proč zemřelo strašnou smrtí 6 mil. židů v koncentračních táborech ?? Protože bylo nutné vechnu špínu světa na někoho schodit.
      Naopak, kolik je židovských umělců objevitelů a vynálezců. Více než 50 % všech váznamných osobností je židovského původu tak se laskavě nad svými debilnímy názory zamyslete.

      • Scheiße

      • Proč ne?
        Židé nesmírně trpěli a prý 6 milionů jich bylo vyvražděno. Problém je, že dnes jsou u nás všude, doslova všude, jak vidíme dle seznamu. Snazší a kratší by bylo uvést seznam nežidů. Jak mohli tedy být tak masově vyvražďováni?
        Lze samozřejmě namítnout, že jsou nesmírně nadaní a proto jsou v popředí všude. Pak bych prosil o vysvětlení záhady, proč je náš stát jeden z nejodpornějších režimů Evropy, plný policajtů, tunelů, odposlechů a buzerace, když máme to obrovské štěstí, že jej vedou ti úplně nejnadanější z lidí?
        Mohla byste mi židovská dívenko tyhle rozporuplné jevy objasnit?

      • my slovane neumime číst a psát podle vaší jurisdikce..hehe..ještěžě to neumím napsat a píšu jako hrdý slovan špatně a blbě,protože nechci umět psát jako vy ŽIDI,jako jste to zaonačili i unás, jako i všude v evropě, VY CHUDÁCI!!
        JSTE JENOM OTROCI, NIC VÍC,DĚKUJI pERUNOVI,ŽE JSEM SE NENARODIL POLOŽIDŮM, NEBO ŽIDŮM,ŽE JSEM SE NARODIL POLONĚMECKÉ RODINĚ, SOPLOSLOBVANSKOU NARODNOSTÍ, buťte ráda,že tu můžete psát ty svoje nesmysly o 6.milionech,protože se tomu každej Slovan musí smát,nás Slovanů zemřelo(a to bojovali) na 30milionů,nad tímto se však v této židovské Evropě nesmí nikdo pozastavovat, TFUJ, plivu na váš rod…lokaj karel, nadražní 10c šternberk
        bojuji za svou zemi, né za tento židovsky stát..!!!

      • RadšiŽidomilnežtahlezakomplexovanost Says:

        koukám, že tohle je stránka velkejch zoufalců.. místo toho, aby se sami snažili něco dokázat, tak sepisujou blábolový seznamy o lidech, kteří nic nesepisovali a pracovali na svém osobním úspěchu, je to neštěstí, tohle označování „židů“, v této zemi, kde je takovej mišmaš ras a prakticky žádní čistí slované tady rozhodně nežijí, ale vysvětlujte to těm blábolilům.. tahle stránka říká o autorech: jsem blb

      • Jsi-li tak moc hrdá na to, že jsi Židovka, tak se odstěhuj do Izraele. Je to jednoduché. Ale vlastně, Vy jste rozlezlejší jak Rusáci a jiní imigranti, žijete snad v téměř každé zemi, jíž nenápadně ovládáte prostřednictvím médií, politiky atd.

      • american federal reserve myslim ze vetsi dukaz neexistuje

      • děvče už sama existence a projev chování Izraele tě usvědčuje z omylu že žádný židovský imperialismus není a tvůj argument o 50% židovských umělců, objeviteů atd. je jen podobnou argumentací jakou tu používají ostatní

      • Tak tak, nechápu kde se tahle jakkoliv racionálně nepodložená nenávist vůči židům v lidech bere, takhle to přesně začíná za to můžou židi/nebo jiná menšina a pak chybí jen málo aby se lidi začali vraždit… Mám rád židy a obdivuji je…

      • To je přece v pořádku. Také jsem to tak měl. Poznej je blíž, jeď do Izraele a nakonec je třeba poznáš jako já. Mám poměrně dost zkušeností, některé kladné, jiné zas ne. Já je rád nemám, což vůbec nevylučuje, že některé rád mám. A už vůbec to neznamená, že schvaluju holocaust, ale blbcovi tohle nevysvětlíš. Jak řekneš obecně, že je nemáš rád, ať máš třeba osobní důvody, jsi nacista. Je to voda na mlýn všem blbům i nežidovským a říká se tomu vymývání mozků. Bohužel, Židé tohle dost zneužívají a to je také jeden z důvodů nemít je rád.

      • Eliška Rozmarová Says:

        Vážená paní,
        doporučuji Vám zopakovat si pravopis. Váš příspěvek se hemží hrubkami. Jinak s Vámi souhlasím, až na ty vulgarismy.

      • afterduft Says:

        Jasně Židé na celem světě byli a jsou klenotem lidské moudrosti, vzdělanosti, kultury a vědy. Jen ty blbé národy celého světa vždy čas Židy na svém území od času pořešili a snižili jejich stavy jen tak bez důvodu.

      • Hahaha ty kundo , . jaktoze nebyly systematicky vrazdeny jine narody v evrope jako zidi ? Asi ze k tomu byl duvod . Jako jejich vynalez zida Marxe byl komunismus , na to musis byt hrda ty chazarko , 4-8 milionu na ukrajine , 20-30 milionu v rusku a to bych mohl psat donekonecna , a vse bylo spachano zidobolsevikama jako Beria , trotsky , lenin , Stalin , Jagoda , Bucharin , zinoviev a stovky dalsich , to je taky vymysl neonacistu ??? . Brzy s vama svet zuctuje . A kdyz nemas rada nacisty , odejdi do zeme svych predku , nikdo vas sem nezval , a nikdo vas tu nechce , tak na co jeste cekas ? Muzes treba jit do okupovane Palestiny – nyni zlocinecky stat izrael a muzes zacit vrazdit Palestinske civilisty , zeny a deti .

      • Kmotra Zubatá Says:

        Nemohla bych ti to říct do očí, protože při pohledu na židáky zvracím! Prostě se mi z vás židů, z té vaší tuposti, chamtivosti a prolhanosti zvedá žaludek, no !

      • Velice se omlouvam,za tyto lidi,kteri patri kme rase,ze se stakovou zbabelosti obouvaji do samotne holky nebo slecny s takovou zbabelosti jak srsne“.Obvikle Ja i kdyz nekoho nemam rad,tak zastavam nazor ne vsichni proti jednomu a uz vubec ne proti holce,to je pod moji uroven.Ale nastesti jste ve vyrtualni realite,takze se vam nic stat nemuze,jen vas to trochu zaboli na dusi.Ale je pravda,ze zid je cizi element.ktery nici zdravi lidstva.
        Ale mela by ste hledat jine stranky,protoze tu sou emoce a stema se nedomluvite.Ale priznavam,ze mam radost,ze tolik lidi vi o zidovske hrozbe,ale vic by me tesilo,kdyby to vedeli ti kteri muzou neco delat a nekvakat.Ale nesvadet na vsechny zidy tutez vinu me pride fer.Jinak bych mohl obvinit vsechny nas Cechy a Moravaky za to ze dovolili zidum ovladnout nasi zem a obvinovat je ze spoluprace.Za to ze ve vysokych funci vladnout prachy a nasi ubozaci politici,kteri hraji podle strun zidu nebudu obvinovat ostatni ani sebe.Muzu rict,ze jsme vsichni odpovedni z chamtivosti stejne jako zide z niceni narodu?Bohudik ne a ani o zidech ne.Zide vladnou nici,ale ne zide,treba soused?kteryho znam od mladi a nechodi do zadne zidovske skupiny.Stejne jako nekradou vsichni nasi spoluobcane.Gross kradl a utekl a urcite nebyl jediny znasich lidi,kteri byli Cesi nebo Moravaci bez zidovske krve.Tim taky nebudu vinit sam sebe a ostatni ze podlehli chtivosti a ze s zidy,kteri vladnou odiraji nas vsechny.

      • Vážená paní,
        nejsem neonacista a ani antisemita, ale možná Vám unikají některé důležité informace. Nemám v žádném případě chuť si Vás znepřátelit, ale musím Vám říci toto: Židé mají obecně mnohem vyšší předpoklady k rozvoji jejich intelektového potenciálu a tím se stávají všeobecně silnějšími a konkurenceschopnějšími a tedy přirozeně i mocnějšími. My nežidé jsme tedy slabším druhem. V přírodě platí různé zákony, ale zmiňme ten, který koresponduje s touto myšlenkou, tj. silnější stvoření ( zvíře ) přemůže slabší a rozmnoží se na jeho úkor. Nakonec to vede k zabrání území původního zvířete. Vím a znám tvrzení několika židů o tom, jak „Se mají také lidé snažit, aby něčeho dosáhli“ potažmo pak citát Alberta Ensteina a to „ano židé mají schopnostní převahu právě proto, že usilovně od mládí pracují na svém seberozvoji a lidé je za to nenávidí a trestají“ „Rodina vysoké zvěře bude vždy rychleji u žlabu s vodou než rodina divočáků a vypije ho“. „A to proto, že rodina vysoké byla před tím rodina menší zvěře, která se díky své vůli za čas přizpůsobila ( má schopné rychlé běhy )“. Dovolím si odporovat: Nemůžeme porovnávat míru přizpůsobivosti poloboha a člověka ( polobůh= potřebný čas pro evoluci je zkrácen na minimum, seberozvoj je exponenciální, člověk- seberozvoj k přizpůsobení je lineární. V dnešní době se vědci jasně obávají klonování lidí. Mohli by tak vzniknout noví silnější lidé ( intelekt, fyzická síla ), kteří by se za čas pravděpodobně přirozeně dostali do hierarchální pyramidy globálního i dílčího systému řízení lidské společnosti a např. dle jednoho z Darwinových zákonů by žačali upřednostňovat svůj druh. Jinak v praxi to již v dnešní době vypadá tak, že některé firmy mají na mnoha trzích dominantí postavení ( oligopoly, monopoly, nástroje- korupce atd. ) a proto mohou nakupovat veškeré vstupy levně ( tedy i lidskou práci- pod hranicí průměrných nákladů ) a svojí efektivitu ( maximalizovat své výstupy ). Jistá skupina lidí tak používá prvky jako: koncentrace, integrace, korupce. To se také stalo v Německu před tím než vyhrála NSDAP. Integrované (sjednocené) firmy zabraly trhy, začaly si určovat ceny vstupů, např mezd, prodávat své výstupy za velké ceny, které museli lidé akceptovat protože neměli prostředky na to, aby mohli zajet na jiné trhy. K tomu ještě totálně zkorumpovaná státní zpráva (od hlavy až k patě), která mlčky přihlížela na absolutně pro lidi neefektivním hospodářským systémem. Ano- říká se „Německo prohrálo válku, platilo reparace atd.“ Ale copak můžou za rozhodnutí rozmazlené vládní garnitury obyčejní lidé? Pani- !Primárním cílem řízení státu je zajistit dlohodobou prosperitu a přežití svého národa! !A to platí i pro demokratickou společnost! To že si skupinka polobohů, kvůli své posedlosti mocí hraje na světovládu opět dle mého názoru způsobí nerovnováhu ( přetížení ), jejíž důsledky nic dobrého nepřinesou.

        Neberte to osobně Jsou to pouze mé myšlenky- nic víc!

        S pozdravem Jarda

      • Samozrejme ze reknu. Jak jinak mi vysvetlite kdo plati Izraelskou armadu ? Je to polovicni zeme nez cesko, 20% lidi jsou ortodox – nikdy nepracuji, Izrael dokazal protlacit zakon AMERICKYM parlamentem garantujici Izraeli 25% mezinarodni pomoci USA, dokazali v evrope protacit zakon cranici jejich narod a pochybovat o Izraelske pravde je trestne. A konecne madam, Apartheid a Fasismus je jedna a ta sama vec, nebo to zkuste vysvetlit jakemukoli cechovi, ze to je jinak.
        Kdyby byl svet k zidum kruty, tak tento narod jiz davno zaniknul, jako spousta jinych. Pozitivni diskriminace je taky spatna, to uz vime.

      • tadi v cechah proti zidum otevrene nemuze se nic ric,ale proti cikanum a jinim kteri sou tu se muze i pochodovat atd topolanek rek otevrene pravdu o zidu a gayum a kopli ho z parlamentu,protoze v cechah vladnou zidi bohuzel jeto tak,ja taky rikam pravdu snad pravdu nekdo musi ric

      • Vlad Dracul Says:

        Žid = nejzatvrzelejší satanista!
        Přečtěte si zjevení sv. Jan apoštola z Bible – kniha Apokalypsy – světovládné židovstvo bude krutě potrestáno, ne-li zničeno!
        A teď, co nat o řeknete – nebo snad chcete tvrdit, že svatý Jan byl také nacista?!

      • Vlad Dracul Says:

        Současný žid není žádný Semita, ale aškenázský chazar, tak s tím antisemitismem- typicky židovským výmyslem jděte do ……

      • No nevím nevím. Nechci házet všechny do jednoho pytle. Ale stačí mě ty co znám, V. Havel, V. Klaus, D. Ráth, mohl bych pokračovat dál a dál… představu o cti a poctivosti židů ať si tedy udělá každý sám…Jak já.

      • A kdo o takové „objevitele, vynálezce, umělce“ pro ten váš židáckej pokrok o kterej taky nikdo nestojí, kdy stál a stojí. Nikdo. Všichni řvete jak muslimové jsou invazivní. a co ste jako vy židi. Mocichtiví, invazivní, zločinci co si vynucují jako paraziti, aby se židákům klanělo kuli holokaustum ? Drzost nehorázná ! Kuli vám židákům byla druhá světová a umřelo kuli vám miliony původního českýho obyvatelstva ! To vy židi by ste se měli klanět těm, kterým ste zokupovali zemi a díky Hitlerovi kerej šel po židech vyvraždil Hitler i miliony čechů ! ! !! Lezete invazivně pro mocichtivost do jiný země, tam porušujete ústavní práva a všechno, uplatňujete vaše invazivní židácký osobní potřeby a zájmy za vytlačování všeho původního, způsobíte válku a ještě chcete a nutíte národy aby se o invazivnich parazitech židech učili malí děti ve školách jako o těch chudákách ublížených ! Ale už se nikde děti neučí že v historii o ně nestála ani Marie Terezie a věděla moc dobře proč. Takže si ty tvoje židácký „umělce, vynálezce, objevitele“ strč za klobouk a vem si je sebou do Izraele ! Netanjahu vás tam nahání zpátky, vyvoláváte války, konflikty a ste magnetem pro muslimy a teroristy ! Zjevně další náboženská válka na obzoru ! ! !

      • Souhlasím s paní, pěkně to napsala.

    • Uvědomte si co je tu psáno i doloženo. Židé tu žijí skoro 1000.let.
      Jak dlouho musí někdo někde žít aby nebyl považován za přistěhovalce či přivandrovalce ?
      Jsou tedy stejnými přivandrovalci jako pro americké indiány Evropané./r.1499.- objevení Ameriky./ Či ostatní národy co se tam nastěhovali.
      A.K.O. – při vašem vzdělání a osvícení. Kolik století zpět máte zmapovány vaše předky ? Že se považujete oproti Židům za čistokrevného Evropana. Víte vy chytráku jak se usazovali za tu dobu jednotlivé národy na tomhle území ? Třeba jsou vaši předkové Tataři. To už se asi nikdy nedozvíte.
      Nesuďte tedy to v čem se navyznáte.

      • Vlad Dracul Says:

        Blud!!!!

      • Být Židem je neštěstí. Myslím, že to řekl H. Heine. Kdyby nebyli tak nadaní, už by tu dávno nebyli. Zatím to vypadá, že jim vždycky každý nepřítel nakonec pomohl – i když nerad.

    • Milý AKO, ako si to představuješ? Proč jsi nechodil častěji do školy, aby ses něco dozvěděl? Nemusel jsi teď psát takové nesmysly a táraniny. Zjisti si nejdřív, co to byl sionismus. Asi jsi nic nepochopil. Jestli je EU sjednocením sionistickým, pak ty jsi papež. A ty papež nejsi. Ty máš asi holou lebku a na rukávě nášivky, viď? No, když ti tak málo stačí k radosti…, tak si dej ještě jedno pivo a neotravuj tady.

      • Vlad Dracul Says:

        EU je snednocením sionistickým a přípravou k nastolení světové židovské krutovlády!
        Ale ty, příteli, jak se zdá o tom vůbec nic nevíš.
        Ve škole se pravda neučí, tam se učí jen lži vyhovující pseudoelitám, které se nám snaží vymývat mozky…

    • J. Jedenáctý Says:

      A.K.O., vy si asi pletete Židy s Araby!!! Podívejte se někdy na mapu. To vaše nedokončené základní vzdělání je prostě znát! Nesmíte číst ty bláboly hloupých nácků, tam pravdu nikdy nenajdete…

  3. Spiknutí proti dějinám a liturgii

    Židé udělali z falšování dějin velké – a možná hlavní – tajemství svých úspě-chů. Bez něj by židovský imperialismus nemohl dnes ovládat téměř celý svět, nýbrž by byl poražen ohroženými institucemi a národy, jako se to opakovaně dělo ve stře-dověku, kdy ještě Církev svatá a křesťanské národy nepřítele znaly, uměly jej odha-lovat a účinně se proti němu bránit. Obzvláště církevní i světské kroniky jsou zdro-jem takové znalosti a líčí skutečný průběh dřívějších pokusů židovstva o ovládnutí křesťanů, o jejich vykořisťování, zmocnění se jejich náboženství, o zničení Církve, vyvolávání schismat, o organizování kacířství a spiknutí proti křesťanským náro-dům.
    Dokud znaly historickou pravdu, dokázaly generace křesťanů i pohanů vždy svého hlavního nepřítele identifikovat, mít se před ním na pozoru a mařit jeho podvratné světovládné plány. Na základě znalosti pak kněží a hodnostáři Církve svaté pochopili, že nejzarytějším nepřítelem Krista a křesťanství je satanské židov-stvo, a byli tedy i schopni Církev bránit proti jeho úkladům. K poražení nepřítele je nezbytné jej nejprve poznat. Nic není nebezpečnější než nepřítel, který své ne-přátelství nebo identitu umí skrývat, protože v takovém případě může svou oběť zničit rozhodujícím překvapivým útokem. Pokud oběť útočné plány svého nepřítele nezná, je neschopna připravit se k obraně resp. ani nepochopí její nutnost, nemluvě ani o situaci, kdy si vůbec není vědoma existence nějakého ne-přítele.
    Židovský imperialismus to všechno včas pochopil a proto vynakládal obrovské síly na řadu kacířsko-revolučních hnutí a dobyvačných politických záměrů, přesto-že byly krvavě poráženy za cenu velkých ztrát pro „Satanovu synagógu“. Tyto ne-šťastné události jej naučily vynakládat část své energie na dlouhodobou organizační práci za účelem falšování světských i církevních dějin křesťanů a jejich „očiš-tění“ od všeho, co by jakkoli souviselo se spiknutími, útoky a podvratnými hnutími Židů. Nakonec se mu podařilo, že z historických textů zmizela jakákoli zmínka o účasti Židů na podnicích tohoto druhu, které po staletí prováděli a připravovali s tvrdošíjností a energií, hodnou lepší věci.
    K ověření našeho tvrzení je nejvhodnější porovnání pojetí středověkých kronik s moderními učebnicemi historie o téže konkrétní věci. Při jejich konfrontaci lze bez obtíží zjistit, že v dnešní verzi jsou pečlivě vypuštěny sebemenší zmínky středo-věkých kronik o účasti Židů na komplotech, vzpourách, zločinech, zradách panov-níků i daných zemích atd., přestože by právě moderní historické texty měly repro-dukovat pravdu, vyplývající z pramenů, o něž se opírají.
    Stejně je tomu u historických textů katolické Církve. Duchovní, kteří se zajímají o tento druh bádání, by měli sami porovnat historii a kroniky Církve (spisy Otců, papežské buly a koncilní akta) z 1. až 15. století s historickými zprávami, vypraco-vanými v naší době. Jsme si předem jisti, že velice užasnou nad záhadným vypuš-těním jakýchkoli zmínek o zásazích Židů do kacířství, o jejich účasti na proticír-kevních a protipapežských hnutích či o židovském podílu na zločinech a spiknutích proti křesťanským národům.
    V učebnicích dějin nejrůznějších zemí se pochopitelně vždy objevují nedostatky a omyly ohledně té či oné skutečnosti. Zvláštní a současně poučné však je, že prak-ticky ve všech moderních textech o historii jsou v pozoruhodné shodě vynechány právě zprávy středověkých dějeprav, kronik a dokumentů o podvratných a škodli-vých zásazích Židů do historických událostí té doby. Bylo by směšné přičítat tak všeobecnou a systematickou shodu nějaké náhodě, která by z historických textů ne-chávala zmizet výhradně pasáže, nepříjemné Židům.
    A právě jejich znalost by měly příští generace bedlivě střežit, aby se mohly bránit židovstvu.
    Vidíme totiž, jak v průběhu staletí Židé vynaložili nesmírnou práci na to, aby bylo z moderních historických pramenů vypuštěno všechno, co by mohlo škodit je-jich světovládným plánům.
    Každý opravdový badatel může také zjistit, že zmíněné zkreslování kronik a učebnic historie je častější a všeobecnější úměrnější tomu, jak se Židé – a hlavně fa-lešně obrácení – stále více začleňovali do křesťanské společnosti a získávali v ní vliv. Pokud jde o církevní dějiny, pak spiknutí přibývalo současně se sílícím příli-vem skrytých židovských novokřesťanů, kteří pronikali do církevního kléru, aby se jej tak zmocňovali zevnitř a ničili rozkoly a bludy. Tak např. můžeme vysledovat, že až do 11. století je v kronikách a dokumentech běžně zmiňována škodlivá a roz-kladná účast Židů na společenských dějích i na všech dalších historických událos-tech. V 15. století však již jsou historické texty, psané křesťany a dokonce i katolic-kými duchovními, jejichž autoři obecně byli obrácenými Židy nebo jejich potomky, v nichž již jsou pečlivě vynechány všechny narážky na špatnost Židů, která je ovšem ještě zmiňována v ostatních kronikách, napsaných skutečnými křesťany. V prvně zmíněných textech jsou nejen vynechány všechny údaje o účasti na růz-ných událostech, ale objevují se už i snahy o přímé falšování skutečného stavu věci.
    Čím více kryptožidovští kronikáři historické texty a kroniky své doby falšovali a komolili, tím častěji se skutečně křesťanští historici, kráčející nejsnazší cestou, opírali o tyto zkreslené prameny, aniž by konzultovali starší hodnověrné dokumen-ty, podávající události bez zlovolného vypouštění. Tak lze např. zjistit, že v 19. sto-letí již téměř žádný církevní či světský historik, mnohdy jen z pouhé důvěřivosti, nepřináší údaje o škodlivém působení Židů v předcházejících stoletích. Dnes jsme tedy v už tak neutěšené situaci, že musíme sahat po židovských historických učebni-cích, určených pro vnitřní potřebu synagógy, chceme-li rekonstruovat skutečné dě-jiny Církve svaté.
    Vzhledem k nesporné skutečnosti, že církevní dějiny, přednášené v seminářích i světských univerzitách a školách jsou neúplné, zkomolené a chybí jim všechno to, co by posluchačům mohlo dát představu o nejhorších a nejzarputilejších nepřátelích Církve a lidstva, je naléhavě nezbytné, aby majetnější křesťané financovali práci ta-kových badatelů, na nichž nelpí sebemenší podezření, že by byli spřeženci Židů; je-nom tak mohu být zrekonstruovány skutečné dějiny Církve a Evropy. A pouze tím lze také dosáhnout toho, aby budoucí světské i duchovní generace jasně viděly a byly bdělé a připravené k obraně proti novým útokům a spiknutím nepřítele.
    V liturgii a obřadech Církve svaté se všude naráží na nebezpečnost Židů, na jejich neupřímnost a hříšnou nenávist vůči Kristovi a Jeho Církvi. Takové va-rování samozřejmě Židům nesmírně vadí, protože znamená neustálé upozorňo-vání na to, co by chtěli z paměti křesťanů vymazat: na svou ničemnost a nebez-pečnost, před níž je třeba se chránit. Proto nyní chystají neuvěřitelně smělý krok a nadcházejícího ekumenického koncilu hodlají využít k tomu, aby s pomocí své „páté kolony“ v lůně Církve k prosazení její naprosté reformy změnou liturgie a cír-kevních obřadů a vypuštěním všech zmínek o ničemnosti a nebezpečnosti ži-dovstva.
    Tím Židé a jejich spřeženci v kléru chtějí ještě více zaslepit křesťany i církevní hodnostáře, kteří by pak již neznali úhlavního nepřítele Církve a neuměli se mu účinně bránit.
    Je zcela zřejmé, že potom by Židé mohli ještě snadněji pokračovat v zotročování a ničení Kristovy Církve i celého lidstva.
    Je třeba vzít v úvahu, že všichni dobří duchovní, kteří svědomitě vypracovávali liturgii a obřady, jež Církev v průběhu staletí přijala za své, měli velice dobrý dů-vod k jasným zmínkám o Židech. Když je tedy Církev svatá přijala, v žádném pří-padě se nemýlila, jak tvrdí náhončí Židů, nýbrž se jako božská instituce rozhodla zcela správně.
    Kromě toho existuje také plán na odstranění tradice jakožto zdroje Zjevení, jak jsme si ukázali již na jiném místě s poukazem na to, že hlavním cílem tohoto ma-névru je odbourání po výtce protižidovských nařízení v bulách, koncilních záko-nech a učení církevních Otců jako závazného učení Církve, přestože jsou pro to uváděny zcela jiné důvody jako jsou údajný antisemitismus, rasová nenávist a pod.

  4. ČÁSTEČNÝ SEZNAM ŽIDŮ A ŽIDOVSKÝCH MÍŠENCŮ V POLITICE ČSFR, ČR a SR po r. 1989

    Daniel Kroupa, Michael Žantovský, Pavel Rychetský, Jiří Dienstbier, Petr Pithart, Tomáš Sokol, Zdeněk Jičínský, Walter Komárek, Karel Kühnl, Antonín Baudyš, Rita Klímová, Egon Lánský, Radim Palouš, Anna Röschová, Luděk Pachman, Josef Zieleniec, Martin Palouš, Jiří Müller, Jaroslav Šabata, Ján Čarnogurský, Jozef Bakšay, Miloslav Ransdorf, Jiří Ruml, Ivan Čarnogurský, Roman Zelenay, Oldřich Kužílek, Jan Ruml, Jozef Mikloško, Peter Weiss, Pavol Kanis, Fedor Gál, Pavel Bratinka, Michal Kraus, Peter Tatár, Jozef Matula, Václav Klaus (Pružinský), Václav Benda (Charim Afterduft), Petr Mareš, Milan Uhde, Pavel Dostál, Ivan Gabal, Vladimír Špidla, Marek Benda, Karel Dyba, Petr Kučera, Jan Stráský, František Benda, Luboš Dobrovský (Jehudim Guttmann), Jiří Pelikán, Stanislav Devátý, Jan Štern, Pavel Tigrid (Schönfeld), Zdeněk Mlynář, Jan Sokol, Petr Moss, Vladimír Železný (Eisenkraft), Čestmír Hofhanzl, Václav Fischer, Vladimír Mlynář, Richard Falbr, Josef Lux, Cyril Svoboda, František Janouch, Michal Prokop, Pavel Kohout (Hahn), Jaroslava Moserová, Jiří Honajzer, Petr Miller, Rudolf Slánský (Salzmann), Jan Zahradil, Jiří Schneider, Jiří Pehe, Vladimír Vetchý, Jan Kavan, Jaroslav Bašta, Ludvík Vaculík, Jiří Grůša, Zuzana Roithová, Ivo Mathé, Ivan Laluha, Milan Ftáčnik, Richard Salzmann, Tibor Böhm, Otto Kremer, Ivan Hudec, Olex Schlesinger, Karol Stome, Jiří Kincl, Oldřich Černík, Tomáš Ježek, Jan Šolc, Ivan Fišera, Eduard Goldstücker, Vladimír Dlouhý (Fanklstein), Peter Bútora, Boris Zala, Miroslav Kusý, Ján Flamik, Jan Weig,l Eva Rubinsteinová, Jiří Skalický, Pavel Mertlík, Václav Exner, Martin Stropnický, Josef Tošovský, Otakar Motejl, Ivan Klíma (Izák Kauders), Jiří Payne, Jan Kalvoda, Dana Bérová, Vladimír Budínský, Jan Kasl, Jaroslav Kořán, Petr Matějů, Karel Machovec, Václav Grullich, Jozef Wagner, Ivan Pilip, Petr Uhl, Miloš Kužvart, Marie Noveská, Jan Vidím, Eduard Zeman, Jaromír Schling, Martin Bojar, Ivo Svoboda, Ota Šik, Dana Němcová, Jan Kačer, Jaroslav Palas, Jiří Křižan, Mikuláš Dzurinda, Josef Krejsa, David Rath, Dušan Tříska, Emanuel Mandler, Laura Rajsiglová, Zdeněk Masopust, Jan Urban, Petruška Šustrová, Ján Flamik, Ladislav Vlašič, Jan Klak, Ladislav Snopko, Juraj Molnár, Vladimír Prikler, Vladimír Ondruš, Zuzana Mistríková, Ivan Laluha, Peter Sokol, Zuzana Tvrdá, Miklós Duray (Durdžinský), Gábor Zászlos, Olga Pavúková, Jozef Prokeš, Olga Andelová, Vladimír Miškovský, Ladislav Košta, Peter Sokol, Ivan Hudec, Martin Porubjak, Ján Mlynárik, Hvězdoň Kočtúch, Milan Kňažko, Jozef Moravčík, Gabriela Rothmayerová, Štefan Kvietik, Zuzana Tvrdá, Michal Lobkowicz, Jana Bobošíková, Svatopluk Karásek, Tomáš Kvapil, Milan Šimonovský, Viktor Fischl, Alexandr Vondra, Vlasta Parkanová, Petr Bratský, Miroslav Kalousek, Jiří Bílý, Ladislav Jakl, Milan Urban, Václav Krása, Rudolf Blažek, Ivan David, Milan Štěch, Antonín Hrnko, Josef Horský,
    http://www.vzdelavaci-institut.com

    • Vlad Dracul Says:

      Věru tak a také naší zemi vedou do pekelné propasti – plody jejich práce jsou pro český národ více než zhoubné!!!
      To snad vidí i slepý…

  5. Jak to rekl Orwell – kdo ovlada minulost, ovlada budoucnost. Pokud se zminky o zrade zidu vypusti, je to prvni klic k tomu, videt zidy jako obeti. Pokud se zatemnuji informace o tom, co zide vyvadeli v Vymarske republice v Nemecku, je nepochopitelne, jak se magor jako Hitler a jeho hnedokosilaci mohl dostat k moci. Pokud neni znamo nic o problemech Nemcu se zidy, je pak nepochopitelne, proc byli zide celkem masove zbavovani majetku (a tim vlivu!) a zavirani do lagru ci ghet (vyhrazena cast Varsavy pro zidy nenaplnuje zrovna predstavu ghetta na vyhlazovani, tehdejsi civilni domy byly na vyssi urovni bydleni nez dnesni panelaky… i kdyz mista bylo malo, takze zas nejaky piknik to v zadnem pripade nebyl…)…

    Jinymi slovy, pokud zatemnis pricinu, bude nasledek nepochopitelnym projevem „nenavisti“ k zidovstu, jako kdyby neslo o akci a reakci.

  6. zkousim najit webku kde je ten seznam i na us serveru, ale bez uspesne. tady je videt jak je ten internet zidama kontrolovan

    • RadšiŽidomilnežtahlezakomplexovanost Says:

      určitě a taky pod polštářem máš židovskou štěnici, bylo by to až směšné, jak jste hloupí, ale bohužel je to spíš ubohé a politováníhodné

    • tak hledej pořádně. na netu ten seznam je… a mimochodem, nejsi trochu paranoidní, že za vším vidíš Židy?

  7. Seznam Židů v kultuře ČR

    Thursday, 20 December 2007
    ROZŠÍŘENÝ ČÁSTEČNÝ SEZNAM ŽIDŮ A ŽIDOVSKÝCH MÍŠENCŮ V KULTUŘE ČR

    Tento rozšířený částečný seznam Židů a židovských míšenců v kultuře České republiky je pokračováním seznamu, který byl uveřejněn v Týdeníku Politika v roce 1992. Ukazuje na přímo otřesné požidovštění naší kultury. Zvláště je to patrné v divadle a filmu, kde židovský element dominuje! Nutno však podotknout, že seznam je částečný a do úplnosti má daleko.

    Židé jsou rození komedianti – proto je jejich zastoupení například v divadle a filmu tak vysoké. Jejich účast v divadle a filmu postupně vedla od začátku 20. století ke znemravnění a zidiotštění celých národů. Židé programově začali prostřednictvím těchto oborů měnit mentalitu lidstva. Záměrně natáčeli a natáčí mravně škodící filmy, ve kterých propagují pornografii, sexuální zvrhlosti, vraždy, drogy a vůbec vše, co bylo křesťanské civilizaci cizí. Tím postupně vytvořili (samozřejmě synchonizovaně s politickými kruhy, kde je jejich moc také dominantní) současnou vyhaslou konzumní společnost, která je vrcholem lidské degenerace! Židovská účast v těchto oborech vždy cíleně směřuje k ovládání pocitů, vášní, myšlení, vkusu a mravnosti celých národů. Proto jsou neustále propagováni psychopaté jako Franz Kafka a jiní jako géniové a neustále znovu jsou financovány reedice jejich děl. Bez tohoto zhoubného vlivu Židů v kultuře, který za pouhé jedno století proměnil staletou kulturu národů v ošklivost až hnus, bezduchost, slabomyslnost, vulgaritu, nestoudnost a ubožáctví by bylo nemyslitelné nahradit staré křesťanské monarchie s jejich císaři – Havlem, Dienstbierem či Klausem. Dnešní zubožená veřejnost přijímá tyto klauny pouze proto, že jejich duchovní plytkost je jim blízká a nikdo jiný jim nesmí být představen. Všeobecné blbství je nejpříznivější půdou pro instalaci tak nechutných a jinak nepřijatelných režimů!
    -js-

    Divadlo a film
    Josef Abrhám Radek Holub Václav Lohniský Jiří Somr
    Zlata Adamovská Eva Holubová Zdeněk Mahler Jiří Sovák
    Jaroslav Balík Jiří Holý Jiří Macháček Simona Stašová
    Jiří Bartoška Miroslav Horníček Michaela Maurerová Martin Stropnický
    Bohumil Bezouška Rudolf Hrušínský ml. Taťána Medvecká David Suchařípa
    Josef Bláha Rudolf Hrušínský st. Jiří Menzel Dušan Suchařípa
    Pavel Bobek Bára Hrzánová Alexandr Minajev Leoš Suchařípa
    Mahulena Bočanová Jan Hřebejk Bořivoj Navrátil Jiří Suchý
    Jiřina Bohdalová Vlasta Chramostová Oldřich Navrátil Jan Svěrák
    Nela Boudová Ivana Chýlková Bohumil Nekolný Zdeněk Svěrák
    Jana Brejchová Věra Chytilová Miloš Nesvadba Václav Svoboda
    Zdeněk Brynych Vojtěch Jasný Oldřich Nový Libuše Šafránková
    Tereza Brodská Milada Ježková Jiří Ornest Miroslava Šafránková
    Vlastimil Brodský Jiřina Jirásková Ota Ornest Alena Šeredová
    Otakar Brousek Jarmil Jireš Jana Paulová Anna Šišková
    Kateřina Burianová Ivana Jirešová Rudolf Pellar Milan Šteindler
    Petr Čepek Zdeněk Junák Luboš Pistorius Petr Štěpánek
    Lucie Černíková Jan Kačer Jaromír Pleskot Jana Šulcová
    Petra Černocká Oldřich Kaiser Jan Plouhar Monika Švábová
    Helga Čočková Miriam Kantůrková Zdeněk Podskalský Josef Švangmajer
    Martin Dejdar Jaroslav Kepka Josef Polášek Tomáš Töpfer
    Vladimír Dlouhý Dušan Klein Boleslav Polívka Pavel Trávníček
    Michaela Dolinová Bohumil Klepl Viktor Preiss Eva Trejnarová –
    (Hudečková)
    Miroslav Donutil Miloš Kopecký Jana Preissová Ladislav Trojan
    Marek Eben Luděk Kopřiva Jan Přeučil Ondřej Trojan
    Vlastimil Fišar Josef Kořán Ilja Racek Jan Tříska
    Stanislav Fišer Lubomír Kostelka Ivan Rajmont Petr Vacek
    Matěj Forman Ota Koval Saša Rašilov Ondřej Vetchý
    Miloš Forman Jan Kraus Pavel Rímský Josef Větrovec
    Petr Forman Tomáš Krejčíř Marie Rosůlková Josef Vinklář
    Saša Gedeon Esther Krumbachová Martin Růžek Vladimír Vodička
    Ivan Glanc Ferdinand Krůta Jiří Růžička Jiří Voskovec –
    (Wachsmann)
    Ctirad Götz Pavel Kříž Linda Rybová Miroslav Weiman
    Jan Grosman Jiří Lábus Ladislav Rychman Jiří Weis
    Jan Hartl Jan Werich
    Ondřej Havelka Ester Ládová Jan Schmidt Miroslav Wildman
    Ferdinand Havlík Pavel Landovský Jiří Schmitzer Jiří Zahajský
    Dagmar Havlová –
    (Veškrnová) František Laurin Vladimír Sís Stella Zázvorková
    Ladislav Helge Sabina Laurinová Štěpán Skalský Martin Zounar
    Juraj Herz Lubomír Lipský Ladislav Smoljak Veronika Žilková
    Karel Heřmánek Pavel Liška Karel Smyczek
    Národní divadlo
    Jindřich Černý –
    (ředitel) Eva Hermanová –
    (šéf opery) Ladislav Simon –
    (dramaturg bal.) Ivan Rajmont –
    (šéf činohry)
    Pavel Eckstein –
    (dramaturg oper.) Zdeněk Košler –
    (šéfdirig. op. ČF)
    Televize
    Jana Bobošíková Michaela Jílková Alexandr Mitrofanov Filipa Šebová
    Lucie Borhyová Radek John Kamila Moučková Tomáš Šponar
    Vladimír Čech Eva Jurinová Michal Nesvadba Vlado Štancel
    Pavlína Danková Josef Klíma Petr Novotný Daniel Šumbera
    Petr Feldstein Jakub Knězů Dagmar Patrasová Miroslav Táborský
    Richard Genzer Ester Kočičková Anetta Petrovičová Milan Uhde
    Arnošt Goldflam Jan Konvalinka Roman Pistorius David Vávra
    Dalibor Gondík Petr Kopecký Michal Prokop Zdeněk Velíšek
    Adéla Gondíková Marta Kubišová Jan Rosák Petr Vichnar
    David Havlík František Lutonský Martin Severa Jolana Voldánová
    Vít Hlásenský Alice Machálková Marta Skarlantová Vlastimil Weiner
    Eva Hrnčířová Petr Malý Jakub Szántó David Ziegelbauer
    Martin Jazairi Josef Maršál Jaromír Šallé Jakub Železný
    Tisk
    J. X. Doležal Egon Lánský –
    (Löwy) Jan Potůček Petruška Šustrová
    Jefim Fištejn A. J. Liehm Jan Rejžek Petr Uhl
    Vladimír Just Alexandr Mitrofanov Karel Steigerwald Ludvík Vaculík
    Martin Komárek Jiří Pehe Pavel Šafr
    Literatura
    Hana Bělohradská Eva Kantůrková Jiří Marek –
    (Puchwein) Jiří Suchý
    Egon Bondy Ivan Klíma –
    (Izák Kauders) Jaroslava Moserová Ondřej Suchý
    Jiří Grůša Alexandr Kliment Ondřej Neff Ota Šafránek
    Hermína Franková Pavel Kohout –
    (Hahn) Milan Schulz Jiřina Šiklová
    Václav Havel Jiří Kovtun Karol Efraim Sidon Jiří Šulc
    Dagmar Hillarová Ivan Kraus Jan Skácel Ludvík Vaculík
    Eva Hudečková Daniel Kühnl Erich Sojka Michal Viewegh
    Kateřina Janouchová Arnošt Lustig Dagmar Steinová Milan Uhde
    Radek John
    Česká filharmonie
    Jiří Bělohlávek –
    (Weiskopf) Zdeněk Košler Libor Pešek Václav Neuman
    Pop music
    Pavel Bobek Ferdinand Havlík Harry Macourek Jiří Suchý
    Petra Černocká Hana Hegerová Jaromír Mayer Jiří Štědroň
    Judita Čeřovská Ljuba Hermannová Rudolf Pellar Ivan Štědrý
    Vladimír Dvořák Heidi Janků Michal Prokop Karel Štědrý
    Vítězslav Hádl Marta Kubišová Ivan Rössler Karel Vlach
    Jan Hammer Josef Laufer Yvetta Simonová Karel Zich
    Vážná hudba
    Dagmar Baloghová –
    (prof. AMU) Eduard Herzog –
    (kritik) Emil Leichner –
    (prof. AMU) Ladislav Simon –
    (skladatel AMU)
    Petr Eben –
    (prof. AMU) Jaroslav Jiránek –
    (prof. AMU) Štěpán Lucký –
    (prof. AMU) Dagmar Šimůnková –
    (prof. AMU)
    Milan Etlík –
    (prof. AMU) Viktor Kalabis –
    (skladatel AMU) Martina Maixnerová –
    (prof. AMU) Jiří Štilec jun. –
    (Supraphon)
    Jindřich Feld –
    (skladatel, roz.) Ivan Klánský –
    (prof. AMU) Petr Messiereur –
    (prof. AMU) Jiří Štilec sen. –
    (kritik)
    Václav Felix –
    (skladatel AMU) Štěpán Koníček –
    (dirigent) Ivan Moravec –
    (prof. AMU) Ivan Štraus –
    (prof. AMU)
    Eduard Fischer –
    (dirigent) Marek Kopelent –
    (prof. AMU) Věroslav Neumann –
    (skladatel AMU,EDIT) Jiří Štych –
    (dirigent Nár. d.)
    Jan F. Fischer –
    (skladatel) Oldřich F. Korte –
    (prof. AMU) Ivan Poledňák –
    (jazz, Asociace) Zdeněk Vokurka –
    (kritik)
    Luboš Fischer –
    (skladatel AMU) Miroslav Košler –
    (FOK sbor) František Rauch –
    (prof. AMU) Jarmila Tauerová –
    (konservatoř)
    Alexej Fried –
    (skladatel AMU) Pavel Kühn –
    (sbormistr, rozh.) Zuzana Růžičková –
    (prof. AMU) Martin Turnovský –
    (dirigent, SRN)
    Nora Grumlíková –
    (prof. AMU) Jan Ledeč –
    (Asociace sklad.) Miloš Sádlo –
    (prof. AMU)

    Další >

    Částečný seznam Židů na Slovensku

    Thursday, 23 August 2007
    ČÁSTEČNÝ SEZNAM ŽIDŮ A ŽIDOVSKÝCH MÍŠENCŮ V POLITICE A KULTUŘE NA SLOVENSKU DO ROKU 2007

    Abrahámová Petra – choreografka súťaže Super Star.

    Almer – predstaviteľ syndikátu novinárov na Slovensku.

    Banáš Jozef – ANO, exposlanec NR SR.

    Banášová Adela – televízna moderátorka (súťaž Super Star…), dcéra Jozefa Banáša.

    Bába Ivan – člen strany maďarských Židov na Slovensku.

    Beňová Monika – SMER – SD, poslankyňa Európskeho parlamentu, aktivistka za nadpráva pre homosexuálov.

    Blumenfeldová Henrieta – predsedníčka politickej strany Žena a rodina.

    Botošová Anina – koordinátorka projektu na pomoc Rómov pri hladaní zamestnania (Krompachy – rómska osada).

    Bútora Martin – bývalý veľvyslanec SR v USA; kandidát na prezidenta; IVO (Inštitút pre verejné otázky).

    Bútora Daňo – syn Martina Bútoru, pracovník rozhlasovej stanice Slobodná Európa.

    Bútorová – manželka Martina Bútoru – aktívna v procesoch integrácie Rómov.

    Demeš Pavol – ved. Tretieho sektora, poradca exprezidenta Michala Kováča.

    Duleba Alexander – SFPA.

    Feldek Ľubomír – spisovateľ, básnik, druhý slovenský emigrant v Prahe.

    Filan Boris – zabávač, moderátor Slovenského rozhlasu.

    František Alexander – predseda židovskej náboženskej obce.

    Jaroslav Franek – predseda rady televízneho vysielania STV, hovorca židovskej obce na Slovensku (2007).

    Ftáčnik Milan – exminister, starosta Petržalky (2007).

    Füle Ján – predseda Syndikátu novinárov na Slovensku, hovorca prezidenta Šustera.

    Gál Fedor – prvý slovenský emigrant v Prahe.

    Gašparovičová Silvia, Ing. – manželka prezidenta SR.

    Gembický Julo – predstaviteľ Syndikátu novinárov na Slovensku.

    Goldschmidt Ivan – šéf kancelárie NBÚ – Národný bezpečnostný úrad (2007).

    Havran Michal – šéfredaktor JeToTak.sk

    Havranová Ivana – šéfredaktora časopisu Maxi Super.

    Horáček Petr Dr. – choreograf Super Star, tanečník, učiteľ dejepisu, homosexuál.

    Hric Andy – rádio TWIST, herec.

    Hummel Pavol – spevák, hudobný skladateľ, poslanec miestneho zastupiteľstva, aktívny propagátor rasového miešania v textoch piesní.

    Jaroš Miroslav – súťažiaci v Super Star, aktivista za homosexuálov.

    Kaliňák Róbert – minister vnútra, podpredseda SMER – SD (2007).

    Kamenec Ivan – historik, aktívny v potláčaní historického významu prvého slovenského štátu

    Kirschner Jana – speváčka.

    Kováčová Eva – manželka exprezidenta.

    Kubiš Ján – minister zahraničných vecí (2007).

    Kusý Miroslav – politológ, profesor na Univerzite Komenského, bývalý ideológ KSS.

    Kviečinská Jana – generálna riaditeľka sekcie Úradu vlády SR pre národnosti a ľudské práva v rómskej osade v obci Jarovnice.

    Lasica Milan – herec, spevák, humorista, spisovateľ.

    Lesná Ľuba – od mája do decembra 2003 šéfredaktorka týždenníka Formát, pôsobí v rôznych tlačených a elektronických médiách: Rádio Slobodná Európa, STV, Plus 7 dní, The Slovak Spectator…

    Linczényiová Elena – spravodajkyne STV v Bruseli do februára 2004, od 1. 2. 2004 šéfredaktorka spravodajstva TV Markíza.

    Lintner Ľubomír – podpredseda ANO, exposlanec NR SR.

    Meseržnikov Grigorij – predseda IVO (Inštitút pre verejné otázky), politológ (2007).

    Mrocek Tibor – týždenník Súvislosti.

    Neoveský Miroslav – Rádio Slobodná Európa.

    Noga Miroslav – herec, spevák, zabávač.

    Ňúnéz Peter – režisér súťaže Super Star.

    Orosz Ladislav – člen SDA zlúčenej so SMER – SD.

    Osuský Peter – OKS.

    Petrek Andrej, Ing. arch. – starosta Mestská časť Bratislava–Staré Mesto (2007).

    Počiatek Ján – minister financií (2007).

    Počiatek Izidor – exveľvyslancom Indonézie, otec ministra financií.

    Pufflerová Šarlota – nadácia Občan a demokracia.

    Raush Martin (Pyco) – televízny moderátor (súťaž Super Star).

    Salner Peter – predseda židovskej náboženskej obce.

    Samson Ivo – politológ.

    Satmáry Zuzana – riaditeľka Nadácie CHARTA 77.

    Schmögnerová Brigita – SDĽ, exministerka financií.

    Simon Zsólt – SMK, exminister.

    Stern Juraj – B‘nai B‘rith, kandidát na starostu Bratislavy v 2002 za SDKÚ.

    Šebej František – predseda OKS, aktivista za vstup Slovenska do NATO; redaktor magazínu týždeň.

    Šimečka Martin – predstaviteľ Syndikátu novinárov na Slovensku, šéfredaktor SME (už mŕtvy).

    Tatar Peter – OKS.

    Traubner Pavel MuDr. – lekár, profesor, člen ŽNO.

    Trubiniová Ľubica – riaditeľka Greenpeace.

    Varga Marián – klavírista a humorista (ocenený členmi Akadémie populárnej hudby Cenou za celoživotné dielo).

    Weiss Peter – predseda SDA (Sociálno-demokratická alternatíva) – zlúčená so SMER – SD, profesor vysokej školy, exminister, aktívny obhajca vstupu do NATO.

    Woleková Helena – predstaviteľka tretieho sektoru.

    Wolf Jaroslav – exposlanec NRSR.

    Zajac Peter – OKS (DS), SFPA; exposlanec DS.

    Zajac Rudolf – exminister zdravotníctva za ANO.

    Zala Boris – SMER – SD.

    Žbirka Miroslav – spevák.

    • Zajímalo by mě, z čeho jste ty seznamy vycucali a podle čeho je ono židovství posuzováno. Jinak zírám, kolik hlupáků nenávidějících židy se v český společnosti vyskytuje… není to nic jinýho než závist, že většina inteligentních a úspěšných lidí má židovské kořeny…je mi vás líto..

      • neny to nenavist,sou to kteri lepi na zadeh jiniho narodu aby se mohli zivit

      • zrovna zavist neda se ric,jste zhubny nador nicite kulturu jineho narodu prosazujete vasi senizmus

      • Souhlasim, je to zavist a hloupa xenofobie pramenici ze vsech mytu co se o zidech behem staleti vymyslely a kterym muzou uverit jen nepremyslejici hlupaci.
        Navic vsichni vyse jmenovani jsou predevsim Cesi, co se narodili v Cechach a taky se jako Cesi chovaji (Krome toho, ze na rozdil od prumernych Cechu nejsou omezeni a neco dokazali!)
        Tuhle stranku proste nechapu!

    • Mohli byste uvést nějakého Žida který se živí normální prací? Myslím nikoli politika, umění, finance apod.? Najdou se někteří?

    • Kolemjdouci Says:

      Jeste si tam pripiste Rey Koranteng – TV Nova!

    • Vlad Dracul Says:

      Satanská pakáž – snad jen pár jedinců patří mezi lidi dobré vůle, ač patří k židovstvu….

    • …takže vlastně všichni…. vy jste ale kreténi…..

  8. V seznamu jsem nenasel Karla Rodena, rikam si, ze to musi byt zid na 100% (jeho rysy, jmeno a prorazil v Hollywoodu).

  9. Benio, napsal jsi to velice trefne…Je to dost smutne, koukat na lidi, kteri jsou uplne zdegenerovani zidovskymi medii a Hollywoodem. Patril jsem k nim do nedavna take, posledni rok se mi teprve oteviraji oci a zjistuji pravdu, o ktere moje mlada generace nema ani tuseni. Mam zajem predavat poseltstvi mlade generaci, ale je to obtizne, jak nebyt za blazna ani zatcen za propagovani extremismu…? Posilam odkaz na svetove seznamy zidu http://www.jewwatch.com/jew-entertainment-folder.html

    • je nutne se odprostit od tohot „veřejného“ života a žít znovu po pohansku, vytvořit“ ghetto“ dobrovolně a mit vlastní zakony a navždy být slovanem-pohanem…utvořme nove ne-židovské dějiny, vždyť naši křesťanští pohlavaváři sou na půl žide, probuďte se..

      • RadšiŽidomilnežtahlezakomplexovanost Says:

        to jo, utvořte si gheto a hlavně se moc neukazujte, není to pěkný pohled

      • A tobě nějakej ŽId udělal něco konkrétně špatnýho, že takhle mluvíš? Zkus pátrat po svých kořenech a možná se budeš divit…

  10. Dlouhý výčet na kolik transportů by to dalo??

  11. Stará kořenářka Says:

    Všechny ty seznamy jsou židovská provokace.

  12. zkuste sepsat seznamy těch , kdo nejsou židé, to by bylo zajímavější

  13. Teda hele asi tam máte chybu !!! Nikde nemůžu najít, že Rudolf hrušínský byl žid … Jinak nejsem nějakej nácek nebo tak něco, ale v tomhle jsem 100 procentne sváma, židi jsou největší svinstvo co existuje !!! Může jich být pár i normálních, ale když se hubí mšice ve skleníku taky je vezmeš projistotu všecky ! DEMOKRACIE= skrytá diktatura židů (toť můj názor)!

    • nicméně, pokud budem sedět u tohoto židy povolenéhonesmyslu,jako je internet a oni budouo dále diktovat ceny a všechno, pak tu i chcípnem…xD

    • presne tak,jim nevihovelo komunizmuz protoze nemohli viuzivat svuj kapital na podnikany a delat podvodi korupce a tuneli,ted ta demokrace jim vihovuje

  14. Antisionista_Max Says:

    Historie je pouze snůška schválených sionistických lží!

  15. Židé jsou v pohodě. Největší zlo jsou nacionalisti, „čeští“ nacisti, komunisti a muslimové.

    • každopádně jsem ten, co nenávidí světovládu…

      • RadšiŽidomilnežtahlezakomplexovanost Says:

        to máš blbý, pak musíš začít vládnout světu sám, to už řešil kocour Garfield 🙂

    • konečně někdo s podobným názorem jako já…

    • jakej bil duvod na 2 svet.valky kvuli komunistum, nacistum a muslimum?proc bili valky v blizkim vychodu?amerika viuziva izrale jako jeji provokater na valky aby mohli hrabat naftu bohatsvi jinej duvod neny,islam je vira ale judejzmus je vira a sekta jenom jednoho narodu

    • Hovno v pohode,kdo provokujue valki v blizkem vychodu? zidy abi mohli krast ropu a bohadstvi jak ukradli tadi v evrope lidi je meli plni kecki a zacali je posilat do koncentratu viprovokovali svetovi valky verte mi prijide i treti svetova a viprovokuje izrael

  16. PerozGauče Says:

    Vy jste tady všichni pěkní magoři, jak tak koukám :D.Hájíte tu křesťanské tradice, ale do kostela tu nikdo z vás ani nepách, nezapomeńte na to, že Kristus byl také žid, smapujete zde nějaké pomatené seznamy umělců a politiků z nichž 50% nemá s židy nic společného, připisujete jim vznik konzumní společnosti, kapitalismu, přitom to byli zejména židé kteří stáli za pádem carského režimu v Rusku a vznikem komunistické ideologie,přitom to byl právě nově vzniklý stát Izrael,který ji odmítnul a to již v době kdy měla šanci „ovládnout“ svět.Mám takový pocit že se na tomhle webu živí ti největší ztroskotanci a primitivové téhle země právě vy máte ten největší komplex ze sebeurčení. Tak přeji příjemný zbytek dne. PS: Vy si radši tradici do huby neberte.

    • Židé se dělí v podstatě na dva proudy, jako ostatně téměř všechny etnika na ty vlevo a ty vpravo. Ti na levici jsou ale často hodně vlevo, marxisti, což je židovský vynález, strašná ideologie, má na svědomí stamiliony lidských životů. V ruské revoluci bylo 90% vysokých politických kádrů židovského původu. Rusko zničili, to už se z toho nevyhrabe. Ti pravicoví židé jsou často tzv. sionisté a ovládají hodně banky a média. Zcela bezohlední kšefaři, dříve lichváři, nyní bankéři půjčující státům. Jejich banky rády půjčují zcela nezodpovědně politikům a státům, protože spoléhají na to, že státy dokáží peníze ze svých poddaných daňových plátců většinou vyždímat. Tihle zatáhli Ameriku do válek proti Arabům a ničí její pověst ve světě pro svůj účel. Ničí Ameriku jak levičáci Rusko. Malé Řecko teď tyhle lichváře nádherně koplo do koulí a zvedl se obrovský pokřik od evropských politiků, protože jejich spřízněné banky co jim ochotně kdykoli půjčují na jejich zhůvěřilé rozhazování by nedostaly zpátky své peníze. A ubožáčtí politici ochotně lobbují za peníze těch bank, protože vědí, že sami bez těch jejich peněz neumí nic a prohrají volby. A že pokud je z nás nevyrazí tak by bankéři jim mohli zavřít kohoutky. Mizerní politici a jejich banky jsou jedna ruka, jeden bez druhého nemůže žít. Ničí tím celou euroamerickou společnost. Nepozoruješ nic?

      • PerozGauče Says:

        :)…a co je to tedy euroamerická společnost, jak pročítám příspěvky viz. výše, nemůžu najít odpověď. Kdyby to totiž bylo tak jak se spousta z vás domnívá (jestli se to tak dá vůbec nazvat) tak by žádná nebyla. A bylo by to jednoduchým potvrzením, že my jako slovanské a germánské národy nestojíme za nic, když více jak polovic špičkových vědců, umělců,filosofů, politiků, průmyslníků a obchodníků, kteří dokázali to co je dnes v těchto sférách často mezníkem jsou (podle zdejších „geneaologů“) židé.Cítíte tu ironii? No, ale nakonec i kdyby se snažili ovládnout svět, kdo z vás umírá hlady? A když je demokracie podle některých dalším židovským nástrojem, tak si uvědomte že tenhle nástroj vám krom spousty věcí (což si však žádá práci a píli a často taky vyšší IQ ..tady bude asi zakopaný pes) umožňuje taky psát tyhle vaše šprochy.

      • Co vymysleli Židé co bych nemohl postrádat prosím? Edison nebyl žid, Bell nebyl žid, auta vynalezl Němec, letadla Američani Wrightové, trysková letadle Němci, rakety rovněž, základy pro vývoj atomových zbraní také, pokud by válka trvala dýl, mohlo to velmi napínavé. Za jaké skvělé vynálezy vděčíme Vyvoleným? Snad úroky?

      • Vysoké podpatky pro muže Says:

        Pro Pete: Kdyby válka trvala déle, tak to mohlo být zajímavé zejména pro Vás tím, že byste pravděpodobně vůbec nebyl, nebo byste dřel na nucených pracích někde za Uralem.

  17. PerozGauče Says:

    Dobře začnu jinak, jaká je tedy podle vás ta správná ideologie, ten správný systém kontroly, řízení státu, hospodářství,ekonomiky, či snad myšlení lidí („samozřejmě bez zásahu židů), když komunismus NE !? a Demokracie je taktéž „židovský nástroj“ či příliš slabý systém, který nedokáže ochránit sám sebe? Fašizmus nebo snad Nacismus? Možná před sto lety, kdy k tomu byly ještě vhodné podmínky, ale dnes ve společnosti vzdělané, globalizované a to zejména hospodářsky a přitom značného národního uvědomění (snad až na Čechy) ?Těžko.. Hnípat v historii se můžete tehdy, když chcete vědět proč jsme spadli do takových sraček, ale zpět není návratu, rozhodně ne tak jak by si někteří představovali. I kapitalismus a demokracie mají svou ideu, ta ale záleží na uvědomění každého, stejně jako jeho angažovanosti. Že nebudou některé výrobní prostředky v rukou obyčejných lidí, to už bychom si mohli za těch pár tisíc let existence lidstva uvědomit (a bylo to tak za jakéhokoli režimu) , ale stejně tak bude tento fakt záležet právě na obyčejných lidech. Je mi jasné že je to pro některé příliš složité a je mnohem jednodušší využít násilí, ale židé na tom stejně nic nezmění…

    • První demokracie byla prý v Řecku, nakonec je to řecký název, ale jen pro 10-20% z celkového počtu obyvatel. První parlament byl prý na Islandu. Nevím, proč by to měl být židovský vynález, nemyslím si to. Myslím, že demokracie je dobrý vynález, ale politici musí nést odpovědnost, což nyní neplatí. Za miliardové kiksy a ztráty platí většinou vykopnutím směrem vzhůru. Je to strašlivý paskvil na skutečnou demokracii, to co dnes máme u nás i v Evropě. Tento paskvil je umožněn právě spojením politiků s naprosto přirozeným a snadným zadlužováním půjčkami od bank atd. Tyto finanční nástroje by měly být státům velmi omezeny, jinak začínají politici jednat jako utržení ze řetězu – viz Paroubek (stát dluhy neplatí) atd. Je to parketa pro nejneodpovědnější, nejcyničtější grázly, kteří si napůjčují a zaplaťte si to lidičky jak chcete, já už jsem za vodou. Myslím, že by stačilo přetrhat tisícerá spojení mezi velkokapitálem a politikou a vše by se hodně vyčistilo a zlepšilo a pohnulo by to společností ke skutečné odpovědnosti.

      • jiří červený Says:

        Když mluvíš o starém Řecku,zdá se mi jako dobrý nápad vrátit se k jeho modelu,totiž k losování místo manipulovatelných voleb.neumím si představit nic spravedlivějšího. A jsme si přeci všichni rovni,ne? Tak je jedno kdo tam bude. Šanci by měl každý a zákulisni šíbři židovský nebo jiný by utřeli nudli.

  18. Ivo Lópold Bondy Says:

    Would like to know about my father’s family. He was Judr Karel Bondy. born in Chlumec in Bohemia, the son of a brewer. who moved to Prague, studied at the Charles university and became a lawyer and migrated to the UK in 1939.

    My name is Ivo Leopold Bondy

  19. Rudolf Hrušinský se jmenoval původně Rudolf Böhm,což může někomu znít židovsky, ale to opravdu neznamená že byl Židem, zní to také německy 🙂

  20. Přečetla jsem si první tři příspěvky a už vidím že je ztráta času a energie se snažit něčím argumentovat. Na světě bude vždycky spousta lidí co z nějakýho důvodu postrádají sebevědomí a vlastní identifikaci a čím je jejich inteligence nižší, tím jednodušší řešení si vybírají. A tak budeme pořád poslouchat kolovrátky o tzv. národní hrdosti-ten národ s kterým JÁ se identifikuju je najednou nadřazenej jinýmu, najednou je tady milion konspirací a spiknutí a JÁ a všichni co tomu věříme se najednou cítíme líp že máme kam narvat svůj strach, nenávist a frustrace…Mně je takových lidí upřímně líto a prostě bych je nechala si za rohem rozbít hubu, protože nic jinýho je v životě nečeká. Všichni víme, že život je o konkrétním chování a kvalitách jednotlivce a že schovávání se za rasu, národ, stádo, Peruna(To mě pobavilo!:-)….prostě nefunguje. Můžete řvát jak chcete, pochodovat, mávat rukama, vlajkama, nebo čím je vám libo, nebo předstírat falešnou morálku.A nebo mlátit lidi. Možná jich pár i zabijete, ale Svět stejně nikdy nezměníte..

  21. P.s. Internet, kromě toho, že je samozřejmě kontrolován židy, bude asi taky židovský vynález,tak byste ho radši měli přestat používat a vrátit se k Mein Kampfu a jiným spiskům. Třeba tam narazíte na něco o podřadné slovanské rase..

  22. na tolik prizemni hlouposti clovek narazi skutecne malokdy .. podprumerni hlupacci, kteri teto spolecnost nic neprinesou, natoz nejak obohati, si vytvareji absurdni seznam s jeste absurdnejsim podtextem a zjednodusenych blabolech o zidech .. idiagnoza – ntelektualni podvyziva

    • afterduft Says:

      No vidíš, tobě vadí lidé, kteří jak říkáš nic společnosti nepřinesou a mě zase vadí ti, kdo na společnosti parazitují.

  23. Ctihodny obcan Says:

    Haaa… To jsem se ale nad ranem pekne zasmal! A slecna zidomilka je nejlepcejsi:)))) Nejdraci bych ti tu hvezdu placnul na celo! Nic mene je pekne jak podobna fora zidaci horlive vyhledavaji a obhajujou tak jejich bezpaterni povahy! Vy jste fakt jeden z nejvetsich omylu v historii lidstva!!!!!!!!!!!! Tak pracujte! pac prace osvoboyuje… 😛

  24. židi už Čechy prakticky ovládli. Hlavně genocida – vyhnání 1/3 národa -čechoněmců po 2. sv. válce židobolševikem agentem KGB Benešem, byla drtivá rána českému národu. Tito vyhnanci vytvářeli 62% HDP.

  25. Ruzenin Pivonka Says:

    Dobrý den, jen zírám. A to jste pyšný na to že 1/3 národa produkovla 62%DPH? Kde byly zlaté české ručičky? Nebo že by byla většina výrobních prostředků v rukou sudetských občanů? A proč to tak bylo? Kupodivu český národ přežil i tuto drtivou ránu. A kdo nam z te šlamastyky pomohl?
    Jak je možné, že mensiny ovládají vetšinu? Proč každy velikán potřebuje sveho otloukánka. Stalin tuhle politiku (dejte mi nepřítele) ovládal také bravurne. Vzdycky je dobré mít zářivou muletu, ta se židovskou hvězdou je staletímy prověřená.

  26. Prosím,jak poznám Žida.
    Podle jména,vlasů,chování.

  27. Môj osobný názor aj skúsenosti sú také, že židov treba nechať na pokoji, mať sa pred nimi na pozore a hlavne nenechať sa nimi zneužívať. Nemyslím si, že by boli nejako extra talentovaní. Sú ale viac nastavení na využívanie ľudí, ktorí si to nechajú, sú možno trochu viac ako je sympatické cieľavedomí a neboja sa použiť z môjho pohľadu manipulátorské až nekalé praktiky. V zásade sú to všetko veľmi silný šovinisti. Brojiť proti nim sa vôbec neoplatí, možno preto, že sú „požehnaným národom“. Treba ich nechať ako Kaina zo starého zákona – vedieť, čo sú zač, ale neubližovať im. Osobne poznám iba 4 židov, kt to sami priznali, ale v poradí čím viac židovstva majú v krvi, tým ťažšie sa mi s nimi vychádza… Hádzať ich do jedného vreca by bola rovnaká chyba ako odsudzovať komplet všetkých cigánov. Čo mi je na nich sympatické, snažia sa dodržiavať isté pravidlá, hoci neviem na akom princípe sú postavené :).

    • Ešte som spozoroval, že sa snažia nakloniť si priazeň každého, kto by sa mohol javiť ako schopnejší od nich v prostredí, kde sa pohybujú, čo je z ich strany veľmi šikovný ťah.

  28. Dobrý den,

    Mám rozumět z vašeho článku že Jan Neruda byl žid?

    • Vlad Dracul Says:

      Jan Neruda napsal knihu: „Pro strach židovský“, kde tyto pohany odsuzuje a kritizuje za jejich faleš a satanskost – těžko byl tedy židem…

  29. Žijeme s Vámi i vedle Vás na tomhle území od 10.století. Nechali jsme tu kus kultury ,dějin a života. Bydlíte a chodíte zde v budovách jež jsou dílem židovských architektů. Léčí vás židovští lékaři. Bavíte se, smějete se a posloucháte hudbu židovských umělců. Do okamžiku kdy zjistite že jsou Židé ? Do pokladny města Prahy proudí miliony korun od turistů z celého světa jež tu obdivují židovské památky. Kolik z Vaších předků se na toto území nastěhovalo o staletí později než my ? Jsme tu tedy doma stejně jako Vy. Mnohdy i déle.
    Lišíme se od Vás náboženstvím a kořeny. Ty se těžko dohledávají zpátky po staletí. Většina z Vás jsou atheisté a přece hledáte rozdíly. Nazýváte nás cizím elementem protože máme trochu odlišnou kultůru. To je xenofobie.
    V přírodě černé vrány uklovou bílou. Protože je sama a neubrání se. My jsme menšina. Proti které jste si vždycky našli důvod aby jste nás mohli obviňovat z vlastních neúspěchů a házet na nás všechnu špínu světa. Jenže my jsme lidi z chybami i přednostmi jako všichni ostatní. Většina je v pohodě a občas se i najde nějaká svině. Jako v každém národě na světě.
    Jsme menšina všude již po 2000.let. Menšiny to mají těžší všude. Jak začnou v něčem vynikat. Bohatnout či prosperovat. Je to většině v trnem v oku a začnou zakazovat, omezovat, danit. krást, vyhánět a vraždit. Pokud se tohle děje nějakému rodu po tisiciletí. Aby přežil, funguje evoluce. Protože jsme měli pro život vždy těžší podmínky než ostatní. Klademe obrovský důraz na vzdělání, učení a to již od útlého věku našich dětí. Když se to takhle dělá po spoustu generací výsledek se musí dostavit. V přírodě je to podobné. Zvířata žijící v těžkých severských podmínkách mají povětšinou vyšší IQ. Než bůvol africký. Který se jen pase a nmoží a má stále co žrát.
    Tedy, aby jsme mohli přežít my. Museli jsme se naučit živit hlavou. Neboť zemědělství a řemesla jste nám provozovat zakázali.
    Co jsme však moc neuměli. Bránit se. Nechali jsme se zabíjet a modlili se k Hospodinu.
    Po druhé světové válce se to však změnilo. Nevídané. Žid se nejen naučil bránit ale i bojovat.
    Dnes máme jednu z nejlepšich armád na světě a nejschopnějších zpravodajských centrál.
    Jsme vlastně produkt Vaši nenávisti k nám.
    Kvůli tomu, že většina z nás je schopných a úspěšných si nenecháme lobotomicky snižovat mozkové kapacity.
    Kdysi jste námi pohrdali pro naši víru. Které jste nerozuměli a dnes se ji snažíte diskreditovat.
    Dnes nám mnohdy závidíte úspěch či majetek a zase nás nenávidíte.
    Protože jsme geneticky lépe vybaveni přizpůsobit se novým životním podmínkám.
    Jak jsem již napsal. Naučili jsme se i efektivně bránit.
    Nechte nás v pokoji žít a nedrážděte kobru bosou nohou.

    Petr

    • Petře: co jsi řek je přesně proč lidé tak nesnášejí zidy.. protože jste v historii nejhorši diskriminanti ale furt jen brečíte jak jste diskriminovani!! Je to fakt šílený… a ne, nejste lépe geneticky vybavený, jen pracujete jako mafie a kdyš se žid dostane do nějaký pozici s moci tak najme jen židi. Vy se chováte jako parasíti kdekoliv dete a pak kdyš se lidi k tomu probuďi tak najednou „DISKRIMINACE! ANTISEMITISMUS!“ ale ne – lidé uš se probouzý a nenechaj si to uš líbit. Přestantě furt brečet že ste diskriminovani kdyš ste to vy co furt diskriminujou… židi jsou nejhorší rasisti co kdysy chodili na tíhle zemi, a pak si dovolujete řikat že mi lidé, nežidi, diskriminujem? to je drzost…

      A pak berete kredit za vše co udělali jiné lidi, jako tu architektůru a knízky.. ne Petře, probuď se, židi jsou nejhorší rasisti na tíhle planeté a jste zabijeli lidé od začátku vaší historii… nebo furt věříš na mýty že Němcy se probudili jeden den a jen si řekli „hmmm.. dnes budem nenáviděť židy!“ ne… židi zkoušeli exterminovat všechny Němce s ekonomickou válkou, jak dělaj dnes na celym světe (v Česku taky). Prej že žid má lepší genetickou přípravu na svět.. jo Petře? tak proč se nenaucili že nenávist nepracuje a že lidi se probudí?

      Žádam vše co tohle přečetli za prominutí za mojí Češtinu, žiju v Americe celej život (srdce vždy v Česku!).

      • Tohle není jen o Židech v Americe. To je o amerických způsebech vůbec. I my máme svojí emigraci v USA. Chováte se tam všichni stejně ! Jak někdo nemá známé, rodinu a sto doporočení o pořádný job nezavádí. Vždycky zůstane občan druhé kategorie. Jako Mexičan nebo Latinoameričan. To že jsem Žid mi nedává pražádnou záruku že se v Americe uchytím. To je nehorázná lež. Jste národ pokrytců a chováte se stejně jako Židi. Není mezi námi rozdíl. Žádný emigrant nemá na čele napsáno zda je Žid či ne. Když se u vás uchází o dobrou práci cizí člověk o kterém nevíte nic než z dotazníku. Nebo někdo na doporučení či příbuzný. Chováte se stejně. Bližší košile než kabát. Italská rodina zaměstnává v dobrých pozicich většinou Italy. Ruská Rusy. Je to stejná mafianská proktika jako u Židů.Já zde mluvím o Židech v Evropě. Evropská historie je jiná než Americká tak prosím nemíchejte hrušky z jabkama.
        Že brčíme nad svými mrtvými. Nikdy jsem nepotkal žádné svoje dědečky, babičky a téměř žádné strýce a tety. Oba rodiče zázrakem přežili koncentrační tábory. Až vám vyvraždí většinu rodiny. Jen proto, že jste se narodili jako Křesťan. Budete brečet až se hory zelenají.
        Takové řeči. Jsem Američan ale srdcem zde jsem slyšel v USA mnohokrát. To jsou jen blbý kecy. Nikdy se přes vás nepřevaliy hrůzy Evropských utrpení. 11.září je tragedie a je nám těch obětí líto. Jenže těch tři tisíce lidí jež tam zemřelo. Je jen nepatrný zlomek našich obětí. Vy budete brečet a naříkat ještě sto let.
        Nepoužil jsem ani jednou slovo antisemita tak mi to nevkládejte do úst. I já mám některé Židy rád a někteří mě serou.
        Kvůli té druhé části bych potom musel být taky antisemita.
        Nikoho nenutíme, aby jste nás měli rádi. Nemusíte a proto ještě nejste antisemiti. Přestaňte však plivat na naše mrtvé a zkreslovat dějiny. My také nechodíme srát na hroby vašich předků..Dejte nám pokoj a nechte nás žít. Počet židů v Americe. Která neprošla holocaustem a počet Židů v české republice je neporovnatelný. Nás je tady pět a půl. Oproti tam u vás. Opravdu mám nejraději lidi. Kteří si neprošli komunistickými represálii a ty starší. co neprožili válku. Jak mudrují a moralizují a při tom byly v bezpečí a relativním blahobytu.. Japonci taky napadli USA. Je to snad proto. že měli důvod je nenávidět ? Byli to Hitlerovy spojenci. Tak se tady nezastávejte Němců a styďte se. Styťe se za americké vojáky kteří hrdině osvobozovali a padli za svobodu Evropy. ti byli také očitými svědky toho co se tady dělo a co viděli při osvobozování koncentráků.
        Jste obyčejnej ameckej nácek zřejmě.
        Žádný český patriot. Jste tak stateční, že jste tenhle web nejen umístnili v San Francisu, aby jste mohli štěkat daleko za plotem a ani se neumít pořádně představit.
        Žil jsem v Canadě nějaký čas na zkušenou a v USA byl několikrát. Ne jak vy zde. Kam přijede si užívat a jste zklamaní, že si už za jeden dollar nekoupíte oběd pro celou rodinu. Cestuji jen tak, za to se dostanu mezi obyčejný lidi a znám poměry jež u vás panují. Chcete učit celý svět demokracii a při tom necháte lidi chcípat na zemi, jen proto že nemají peníze.
        Už jste to naučili i Čechy. Tak se starejte o vaše problémy. Natropili jste si jich dost. Jestli tu máte srdce. Dejte si české jídlo ale nemíchejte se do věcí o kterých víte jen prd.

        Petr

    • Vlad Dracul Says:

      Odstup Satane!!!!!!!!
      Otče lži!

  30. Ještě dodatek: O té genetické výbavě. Nemyslím si, že to platí o Židech po generace žijíci v Americe. Pokud žili v blahobytu. Získávali také vzdělání ale nebylo až tak podmíněno přežitím.
    Vy mluvíte pochopitně Anglicky. Tak však Česky. To, že máte v textu soustu chyb. Nevadí. Na to že jste se narodil v Americe – klobouk dolů.
    Kolik rozených Američanů však zná jiný jazyk než Angličtinu ?
    Někteří z jihu snad španělštinu.
    V podstatě jste tak hloupí. Že jste přesvědčeni. Že když Tarzan, kterého v pralese výchovávali opice. Vyleze konečně mezi lidi a jak jinak? Mluví plynulou angličtinou… U Židů jež žijí po generace v USA. Je to naprosto totéž. Celkově se všichni zaměřujete jen na specialně na jeden obor. Neumíte si však ani vyměnit sami žárovku u auta či v bytě.
    Dost si tu z vás dělají lidi vtipy.
    Nechci se vychloubat. Já hovořím pěti jazyky a ani pořádně nevím jak to. U většiny kolegů z židovské obce je to podobné.
    To je příklad těch genetických dispozicí.
    Změnil se u nás režim z komunistického na kapitalistický.
    Většina lidí co žili po celý život v režimu bez konkurence a socialismu. To je těžká rána. Jsou často finančně negramotní a půjčují si na co nemají. Dostanou se do dluhů a dnes je v týhle zemi milion exekucí. Je to tragedie. Neznám jediného židovského exekutora. Dělají to téměř výhradně Češi Čechům. Žid ví, že aby mohl stále vydělávat musí si udržovat zákazníka bohatého a spokojeného. Aby se znovu vracel a měl další zisky.
    Systém – že chudší ještě chudne a bohatý bohatne. Vydělávání na cizím neštěstí je buseness exportovaný sem z Ameriky.
    Jako milovník Čechů. Místo nadávání na Židy.
    Jste měl soukmenovce učit jak zacházet s penězi. Ne to nechat dojít tak daleko a pak hledat viníka.

    • No teda, Petře, ani nevim kde mam začít… fakt, řikáš že já ti strkám slova do huby ale je to naopak.

      A) Ja jsem Čech tak mi neřikej že jsem Američan – jo, žiju tu celej život ale narodil jsem se tam.

      B) Ja mluvil ne jen o židech v Americe ale v celym světe – jste mezinárodní mafie, v Česku nebo v Americe žid je žid a spolupracujete.

      C) Americký kapitalistický spůsob je židsky spůsob, přesně jako komunismus byl židsky spůsob – oba vymyslely židi… „Some call it Communism, I call it Judaism“ Rabbi Steven Weiss. Kolik zabili židi v Ukrainu v 1933? 10millionu; kolik Rusáků? ~30millionu; kolik Afričanů od 1492 do ~ 1800? ~100millionu; kolik Evropanu daly do otroctvý a zabili? ~100millionu. I kdyby nějakej „Holocaust“ se stal tak 6millionu, co je silená lež za číslo, by byla jen pomsta za židský kriminality… a číslo bylo víc jak 200 tisíc tak nehraj semnou Holocaust kartu, ja vym hezky pravdu o Holohoax.

      D) Že si žid, měl bys to 100krat lehčí v Americe neš nežid, ja tady žiju, semnou nemůžes hrat va vim přesně jak to tu je.

      E) Žádnych pět a půl neni v Česku – to je co židi dělaj, krejou se a jejich čísla; v Česku jich je aspoň 100,000 jestli ne víc

      F) Japonci napadli Ameriku protože židská vláda jim zabranila dostávat olej; Japonci museli jinak by vymřely

      G) Ten web musel webmaster zajistit v Americe protože v Česku židi uš skoncili svobodu řeči a kdyš člověk řekne pravdu o Holohoaxu tak může do vězeni; tak hodné židi, krast svobodu řeči…

      H) Český problem je žid protože žid zníčil ekonomii; žadná krize neexistuje, je to židsky výmysl – jako tady v Americe, „Federal Reserve“ (co neni Federalni vůbec) dáva peníze bankám aby pujčovali lidem; banky tvrdí že peníze nemaj pujčovat tak nepujčujou.. ale moment, peníze dostávaj zdarma technicky, kdyš někdo dostane půjčku tak ty peníze se magicky vyrobý na míste; tak jak může být krize? protože žid jí vymyslel aby mohl udělat svět chudej a sám sebe bohatej. Tak rači se vy „nemíchejte do věcí o kterých nevíte prd“; ja vym jak židi pracujou, vy taky, ale chraníte svuj kmen.

  31. Taky nevím kde mám začít.
    Zajímalo by mne kde berete ty informace ?
    Žijete v zemi která kdysi patřila Indianum. Spanělští Conquistádoři a dobyvaté ve jménu katolizace a kristianizace téměř vyhubili Inky Maye a jiné kmeny. Zotročili je a zaslepeni zlatem a loupeží. Ne Židé, ale Katolíci.
    Křížové výpravy a nucená christianizace ve středověku. Má na svědomí nespočet obětí.
    Kdybych měl jmenovat kolik krveprolití a zločinů mají na svědomí křesťanské války. Nestačil by hardisc.

    Váš problem je. Že věříte tomu čemu věřit chcete. Chytáte se každé informace z jakéhokoli zdroje a od jakéhokoli autora i pseudovědce.
    Věrohodnost pisatele není podstatná. Podstatné je to, že píše kdokoli a cokoli má proti Židům.
    Se člověkem, který žije na nenávisti v přesvědčení. Že za něj za každým rohem číhá Žid co chce oloupit či podřezat.
    Je těžká domluva.
    Píšete, že všichni Židi světa jsou spojení a od nepaměti vymýšlí nějaké nepravosti a zločiny.

    Myslíte že máme internet tajně již několik staletí.
    Nebo že máme nějaká tykadla co vysílají do vesmíru signál spojíme se telepaticky.

    Jste přesvědčen o neexistenci holocaustu.
    Můj otec přežil Oswietim. Vyvraždili nám skoro celou rodinu.
    Táta se každou noc budil po celá léta hrůzou. Vyprávěl jen nejbližším co strašného tam viděl a zažil. Nikdy o žádné odškodnění nežádal a také se žádné nedostal. Proč mi lhal ?
    Všichni, včetně mě jsme celý život poctivě makali a platili daně.
    Vy nás nazýváte paraziti.
    Nikdy jsme nekradli, natož snad někoho zabili. Nazýváte nás vrahy.

    Jak mám potom já nazvat Vás.

    Jste nemocný člověk trpící paranoiou.

    Jsem stejná oběť celosvětové krize a mám stejný strach z budoucnosti jako sousedé.
    Od Vás se dozvídám, že tu krizi jsem zavinil já.

    Připadám si jako v blázinci.

    Já pracuji pro Ž.Obec a mám pochopitelně obšírné informace o počtu Židů v této zemi.
    Vy to víte líp.
    Kéž by jste měl pravdu !
    Starám se právě o poslední seniory co přežili Holocaust.
    Odškodnění dostali, ale už tak pozdě. Že si zněj moc neužijí.

    Všichni moji příbuzní. Nepoznal jsem babičky, dědečky strýce a tety. Jsou však v knihách pečlivých Němců v seznamu transportů.
    a starých rodinných fotografiích. Kde jsou. Vypařili se ?

    Teď jsem se dozvěděl z Ameriky od odborníka přes historii že nic není pravda.

    Je to vše tak absurdní. Jako by Vám napsal někdo z Marsu.
    Že Vás moc doře zná a že ví. Že máte tři ruce a že to tajím. Abych chránil svůj rod.

    Když viníte Židy za to. Že napadli Japonci Pearl Harbour, asi něco máte z hlavou.

    Za poslední přírodní katastrofu za Atlantickém pobřeží může náš rabín…..

    Tohle opravdu nemá cenu.

    Petr

    • To mám rád na židech nejvíc… kdyš řekneš pravdu, a oni tvrdí jaky jsou nevinný… prosím dělej výskum na Španelští Conquistadorech… a kolik jich bylo židů… ja vám ani neřeknu protože to nemá smysl, i kdyš vym že se na to nepodíváte protože intelektualní poctivost je těšká věc dostat od členu vašeho kmenu. A Columbus, kdo začal s otroctví v Americe? on taky byl žid a židi jsou pišný ho mít jako jeden z nich, aspoň tady v Americe to vý hodně židu. Jen si přečtěte co dělal těm chudakům v West Indies a co o nich myslel. Conquistadoři byly žide co předstíraly že jsou katolícy, jmenovaly se „marrano“ – furt nevíte že máte debátu z někym kdo vý pravdu.

      Váš problem je že věřite pseudohistorii…. prosím ne hazujte vaše problemy na mě.

      Ja miluju vše lidi na světe; černý, bílý, aziati, atd… nic o nich neřikám špatného, a proč asy teda mluvim o židum tak jak mluvim? Proč bych byl naštvanej bez důvodu? Protože v tom je přecy důvod, a silnej.

      Tu krizu ekonomickou vymyslely židi, to je bez argumentu, stejně jako v Weimar Republice; ale židi nemají rádi tu pravdu nebo jí kryjou.

      A prosím vás přestantě hrát ty hry jako s tim internetem v pravěku, a lidi z Marsu, atd.. jsou to blbosti který nepracují na lidech co vý pravdu.

      Absolutně jsem přesvědčený že je více židu v Česku neš dáte vědět, to se nedá argumentovat; židi kamkoliv jdou kryjou kdo jsou (prosim se koukněte znovu na Marranos, Xuetes, Neofiti….).

      • absurd….<Colombus anebo Cristoforo Colombo, zid?
        Prosim informujite se. To byl v Janove pokrsteni hned po narozeni.

  32. Prostě. Vy jste přesvědčenej o svý pravdě a myslíte si. Že všichni co myslí jinak jsou zmanipulovaní blbci a totální nevzdělanci.
    Když se Vás ptám. Jak tedy spolu všichni Židi světa komunikovali v době technického pravěku. Je to přece holý nesmysl. Logickou odpověď nedostanu.
    Jednou větou nás démonizujete a píšete o naši všemocnosti stejně jak nás podceňujete a děláte z nás primitivy.
    Isabela Kastilská vyháněla Židy ze země.
    Na druhé straně pověřila Židy, aby ji z Nového světa vozili tuny zlata a kolonizovala jej ?
    Není to trochu kontraproduktivní ? Nakonec, nic jiného jsem nemohl čekat.
    Za vším dobrým jste Vy, za vším špatným jsou Židi.

    Kolumbus nebyl žádný zločinec. Dokonce i pokud byl Žid jak píšete.
    Také jsem to slyšel. Hledal cestu do Indie, neplul rabovat a loupit.
    Když se zmíním o inkvizici, která nadělala tolik zločinů.
    Určitě jste si někde hned přečetl že to byli Židi.
    Kdyby jste si vzal na jeden týden ke studii Toru a Starý Zákon.
    Což by jste nikdy neudělal, protože Vy se bojíte pravdy jak čert kříže.
    Zjistil by jste. Například jaké postavení má v Judaismu pojem otrok. Naprosto odlišný než u Římanů či křesťanů. Zjistil by jste též,, že lidský život ma nejvyšší hodnutu vůbec, každý nejen židovský.
    Nepochybuji ani vteřinu. Že mezi Židy byli a jsou i zlí lidé.
    Ti jsou v každém národu.
    Mě vadí, že všechny hážete do jednoho pytle.
    Přece nepíši, že to jsou neviňátka. Jak mi tu předhazujete.

    Vy z Ameriky rádi čeříte vodu která je hodně daleko.
    V Kanadě si pamatuji na štvavou kampaň. Která se šířila směrem na nesnášenlivost mezi Slováky a Maďary. Podařilo se ji exporovat. Jinak tam byl klid a tito lidé na Slovensku žili spolu v míru a pohodě.
    Jaký to mělo smysl !
    Spoustu etnických konfliktú je vyprovokováno zvenčí.

    Myslím, že jsem i u zdroje tohoto webu v USA.

    Kdybych já zde zřídil štvavý web. Který je v USA protizákonný a štvavý. Měl doma za chvil FBI,CIA a kdovíkoho ještě.

    Vy jste zřídil web v USA. Který je textem porušuje tolik Evropských zákonů.
    Zde totiž se nesmí úrážet žádnou rasu či národnost. Ani Araby ani Židy ani Černochy, nikoho.
    Není ničí vina čím se narodí.

    V USA holt asi ano.
    Děti se mohou koukat na masakry, potoky krve a vraždy téměř v přímém přenosu, to jim neuškodí. Ale když zpěvačce vyleze ňadro.
    Je z toho skandál.
    V USA jdou 18,letí kluci bojovat do všech koutů světa. Ale pivo si mohou dát až v 21,letech.
    Je toho hodně divného co máte řešit.

    Nechte nás řešit naše problémy samy.

    Normální člověk počítá ovečky, když chce usnout. Vy asi počítáte Židy.

    Jste jimi posedlý. Myslíte si že jste Český národní buditel a blanický rytíř.
    Ne, jste zbabělec který odmítá nést zodpovědnost sám za sebe a proto štěká za plotem. Takový hrdiny mám fakt rád.

    Viříte tu emoce, které tu nejsou.
    Jak se srovná vaše svědomí. Pokud zde vyvoláte attacky na nevinné lidi. Přivedete do neštěstí jak útočníky tak oběti.

    Pokud věřite, že dítě je viník a patří mu smrt. Jen proto že je Židem a přitom děláte co je ve Vaší moci aby se tak stalo.

    Pokud ovšem vyhlašujete někomu válku. Měl by jste to nést jako chlap a nést a myslet i na negativní následky a dopady sých činů.

    Petr

  33. 1) Přecy nerikám že všechny židi komunikovali ve všech čas se sebou.. ale měly v hlavě ten nápad že jsou nejlepší, bůh je přecy vybral, tak se chovaly všichni stejně a to bylo snížovat nežidi

    2) Isabela nevěděla že Columbus byl žid, on byl Marrano – buďto nečteš co píšu nebo schvalně ignorujete. Columbus kryl že byl žid, ale historie to odkryla.

    3) Colmbus byl absolutní svině, s dovolenim; zabijel děti a byl první otrokář v Novým Svetě. Columbus byl jeden z nejhorsích lidí co kdy žilo. Jen pro srandu zabijel děti v Novým Světu, třeba jejich papoušky jen pro srandu. Jak můžete říct že byl fajn???

    4) Hezky vym co řika Tora a Talmud o nežidech; znova zkoušíte hrát hru z někym kdo vý pravdu – Tora vidí nežidi jako horší neš zvířata, a Talmud volá pro naší genocida; v Talmud může Rabbi mít sex s ditetem co je mladší neš 3 roky, a jiní Rabbi to změnil na 9 let… moc hezká kniha; „Jestli žid chce udělat něco zleho, ať de někam kde ho lidi neznaj a uděla to tam“ to jsou slova z Talmud… velmy nádherná kniha, ano. jenom židský život má cenu v Talmudu.

    5) Tady neni nenávist; neřikáme nic co neni pravda, jen řikáme pravdu o těch lidech co historicky nenáviděli nejvíc: židi.

    6) V USA je Hollywood, co vlastní plně jen židi, a oni dělaj ty filmy co maj takovej nenávist. A valky pro který bojujem jsou pro Israel, pro židi. Snad nevíte pravdu o 9/11 – Larry Silverstein řekl že tu budovu zdemolovali protože tam bylo moc ohně, jeho slova „pull it“ to ověřili (http://www.youtube.com/watch?v=-jPzAakHPpk). Jak dlouho to vezme pripravit budovu na demolici? Tejdni aš měsíce – ano, židi a jejich mafie připravili 9/11.

    7) Nevolal jsem pro smrt, vým že jsou dobrý židi, ale pravda je že většina židů pracuje pro kmen a chrani ho. To je zrada, a já to nenapsal, jen to odhaluju.

    Můžete mi řikat zbabělec a co jiného chcete, ale slova mě nebolý, pravda ale asy bolý vás.

  34. Radek Břenda Says:

    to by člověk z té české lůzy, která se tu prezentuje svými zvratky zeblil

  35. Svatnpluj Čech Says:

    Proč nám Židé drze vnutili,že pouze
    ONI jsou Semité.Potomci Séma,syna
    Noemova byli i např.Foiničané,kteří nám zanechali zčkladx pîsma,kterým pîšeme
    dodnes.ARABOVÉ.Dîky „Syrským překladům“ a „maurské cestě „,se zaostalá Evropa dozveděla o Sokratovi, Platónovi,Aristotelovi.
    Židé byli kdysi pasáci ovcí a koz. A král
    Šalamoun? Koňský handlíř.
    5 pilîřů ISLÁMU a ZÁKAZ LICHVY !
    2 pilîře JUDAISNU: DRZOST A MAZANOST
    ZDROJ PŘÍJMŮ : L I C H VA
    Křesťané

  36. znici se sami, zacinaji to prestrelovat. driv mladez ani nevedela co je zid a ze neco takoveho existuje. dnes kazdy druhy tenager dobre vi, co je zid a nejeden je na ne nastvany. ja si jich taky nevsimal. prvni zkusenost jsem zazil v 19letech a mam na ne smulu uz skoro 20let. prakticky polovinu zivota snimi travim den co den a pozoruji, ze jsou horsi a horsi. popravde se mi zajidaji uz take.

  37. Pre štúdijné účely sem dávam dva úryvky z knihy Dejiny Kráľovstva Uhorského od autora Jonáša Záborského (básnik, historik), ktorú napísal cca v roku 1860, vydanej posmrtne v roku 2012.

    Jonáš Záborský písal pred 150-timi rokmi o situácii v Uhorsku okolo roku 1230 takto:

    Ťažšie, nežli pred tymito ozbrojenými mníchami (rozumej: pred templármi), bolo ochrániť krajinu pred židmi a izmaelítmi (rozumej: moslimami). Nebezpečné pijavice tieto cicaly krev pracovitého ľudu tak, ako vyšších i najvyšších osôb, pojímajúc v to i samotného kráľa. Úskokmi svojími zaopatrili sebe také práva a výhody, že kresťani, aby sa im vyrovnali, prestávali ku nim, a to i na tisíce.

    Oni sebe žili bez práce v hojnosti: kresťani, ktorí niesli bremeno dňa i horko, boli tak chudobní, u nich zadlužení, že im deti svoje predávali do otroctva. Otrokov kresťanských užívali nielen ku robotám, než i ku hnusnej neprirodzenej chlipnosti. Pripúšťali sa i ku verejným výnosným úradom. Krajina celá sa podobala prikutému na kaukazské skaly Prometheovi, jehož vždy rastúce játra pár krkavcov neprestajne zožieralo.

    ————————-

    Urývok #2:

    Stav židov a izmaelítov V Uhorsku okolo roku 1230

    Títo mali svoj zvláštny kruh vzdelanosti, a pečovali o výučbu detí o mnoho viac, nežli kresťani. U ních sotvá bolo tak zanedbaného dieťaťa, ktoréby žiadnej naskrze cvičenosti nebolo požívalo. To im dalo mravniu prevahu nado kresťanmi, ktorí ich nenávideli, a predca sa bez ních zaobísť nemohli. Preto i dali neveriacim týmto pokoj, keď sa sami medzi sebou pre mienky náboženské upaľovali a škrtili. Kresťanský ľud sa kupoval a predával, na spôsob volov: židi sebe pri pokoju i s týmto chatrným tovarom kupčili. Zámožnejší zastávali vysoké úrady pri pokladnici, dostávali majetky, nasledovne zemianstvo, vysoké tituly. Chudobnejší žili aspon bez ťažkej práce, pijavice na tele kresťanskom.

    Im podobní boli izmaelíti. Rovné okolnosti vyvinuly v ních rovnú povahu. A muselo ich byť za časov Andrejových ešte mnoho. Oni zvlášte viedli obchod s otrokmi kresťanskými, a privodili ich k odpadlíctvu.

    Ako židi, tak i izmaelíti boli prenájomníci dôchodkov kráľovských, bez pochyby i súkromných pánov, a peňažníci, narábäjúci s touto krvou spoločnosti.

  38. odporúčam pozrieť si Židovský dokument o antisemitizme DEFAMATION Ohováranie https://www.youtube.com/watch?v=7tS3w25JzWM
    bude veľmi poučný pre oba tábory…

  39. PAVEL BASTL Says:

    nesudte židy ikdyž udělali chybu draze zaní zaplatili ale jejich vykupitel JEŽÍŠ JE VŠECHNY SPASÍ AT CHTĚJÍ NEBONÉ TAK OTOM ROZHODL LAEHOUWAH AjEŽÍŠ STÍM PLNĚ SOUHLASIL

  40. Minimálně celý středoevropský ale spíše úplně celý evropský prostor je promísený spolu, germáni, franci, židé, češi, maďaři, poláci, „slované“ (ti tu byli, ano, 1000 let zpět), tj. jsme myšmašem všeho a pak přijde nějaký magor a chce z bílé kávy dělat nazpět černou a mléko separé.

  41. alicea

    Češi a židé | Občanská neposlušnost

  42. dedicated server protection

    Češi a židé | Občanská neposlušnost

Zanechat odpověď na nasic Zrušit odpověď na komentář